7 Ağustos 2010 Cumartesi

ürkmek*


Blog yazarken göt göte muhabbetlerden hoşlanmadığım için hiç msn açmadım bu kez.şu 5bin derece sıcaklarda pişik olmanın eşiğinde salak bi bakım hevesine girdim ki,sonumu hoş göremiyorum ben.tiki kelimesinin tavanına vuran bi kuzenim olması,onunla 2 gün geçirdiğimde bünyemin altüst olmasına sebep olmuştur zaten her zaman.özellikle,-tam 2 gün geçirdik- alışveriş merkezine gittiysek bitmiş demektir.nikon için biriktirdiğim paranın -tamam az biriktirmiş olabilirim,ama ben kaç 10 kuruş topladım onun için biliyo musun?- hepsini harcamama sebep olan kadını çıkardı ki içimdeki,bu da hiç hoş olmadı.
oysa ben güvenmiştim flormardaki kadına.o kadar övgüden sonra,sana bi makyaj yapmak istiyorum dediğinde,kuzen ısrarıyla birlikte beni o hayran kaldığım sandalyeye oturup büyük keyifle makyaj yaptığında - ki ben o arada onun harika çikolata tenini inceliyodum(hayır sapık değilim,ama çok güzeldi.)- iyi bişey olduğunu sanıp umutlanmıştım bile.sonradan tuvalete kaçıp o harika buldukları tiki makyajını yüzüme sürdüğü 10 kilo boyayı silmek için yarım saat uğraştığım da aramızda kalsın.akabinde sevgili kuzenimin, harika olmuştun ay çok salaksın imge yea nasıl silersin o makyajı kızıım triplerini bile çektim,düşün.
tüm paramı harcadığım bakım losyonları da cabası.hayır beni nasıl özendirdiyse ben de onu dinledim,ona uydum,bu da böyle bi anımdı.
işin kötüsü,bugün pazar mı? ha yok cumartesi.işte pazartesi de bizde,bakım yapıcakmış bana.hehe .allahım sen tikilerden uzak tut mode:on.
canımsın kuzi.

başlığın konuyla alakası yok aslında,bu kelime çok ürkünç değil mi?
geçen biri 'benden ürkme'(ki bu öğretmenimdi) dediğinde ,net olarak anlamını kavradığım kelime.fazla korkutucu,fazla anlık.tırsmak gibi.(serdar hehe :p)

öyle lan.
nasıl bitiriyim diye düşünmüyorum bu yazıyı.
baak.
bitti.
:p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder