17 Temmuz 2010 Cumartesi

I Love You,bencımin.

Duygusalsı bişeyler açtım ki,
özlemiştim zaten,en azından depreşsin biraz daha da,şebekliklerini hatırlayıp biraz saçmalıyım buraya diye.

''İçimden gelmesi lazım'' cümlem tavan yapmış olcak ki,fazla fazla geliyo içimden,yazıcak bişey bulamıyorum yine.
hep böyle olmuyo mu zaten.
3. oldu bu,en azından elimizde 1 film,saatlerce w.cam şebekliği,güldürme çabaları,32 diş,sırıtkan bi armut,uyurken sabaha kadar izleyen bi elma, bir de odtü konseri var di mi bu kez 5dklığına :)
o tiplerin,kaldırma çabalarım filan:)

ben konuya girene kadar en azından,dinlediğin şarkı bitmiştir,sen de çıkmaya hazırlık yapıyosundur buradan:)ama ne zormuş doğumgünü yazısı,yani var ya,yoldan bi adam çevirsen benden daha iyi yazabilir.

aslında,(aslı'nda:p)hislerim, diğer insanların kurduğu sıradan cümleleri biraz daha derinden hissetmek eylemini gerçekleştirdiği için bana sormadan ,ben keşke yanında olsaydım bugün diyorum diğerlerinden farklı olarak.seninle 1 sene geçirmemiş olabiliriz henüz(bkz:kıskanmanın doruk(!) noktasında :p) yine de ironik bi şekilde 10 sene gibi hissediyorum.

bilgisayarımın yine süper zamanlamayla format yemesinden ötürü,nutellaaağ fotoğrafın
gitti yea.valla buraya koyma hayalleri kurmuştum en tatlı çirkin hallerini ,1i eksildi.ve büyük müsadenle şu fotoğrafı feyse koymıcağıma söz vermiştim,ama buraya koymadan geçemiciim :p



renkli insan.
peyj.
bencımin.
canım.
senin günün,
nice yıllara
çok,
gerçekten çok seviyorum da.:)


bi' dipnot: bu yazıyı okuyan insanlara da,ne kadar çirkin olduğunu göstermeden edemicem.bildiğiniz çirkin bişey kızlar.saçlarına bayıldığım filan yok,örünce de çok daha tatlı filan da olmuyo.hem film izlemeyi çok sever,ne hayır gelir bundan peh ?! bi de asosyal,evden çıkmaz,dağcı değil,fotoğraf çekemez,makine de onun değil zaten,benim benim.ipsiz sapsız işsiz bi armut işte.beğenirsiniz filan,aman diyim.




öperler:)

edit:buldum buldum!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder