11 Şubat 2010 Perşembe

sütü seven batesmotelpro



batesmotelpro'ya olan ilgim ne tansu'nun gülüşünden ne volkanın bıyıklarından ne de ömürün mesleğinden kaynaklı.isin hamuruna az buçuk Umut Sarıkaya katıp işinde ve gücünde olan insanlara hayranlıkla bakmamı da eklersek,bu ihtiyarlara olan ilgimin tam da bu sebepten olduğu bal gibi de ortaya çıkıyor.
pek güzeller.ama hiç biriniz izlemeyin,hiç biriniz eklemeyin konuşmayın.
bu kıskançlık da bi bende var herhal.:p

bu gecelik bana eşlik eden çayıma buz olmadan şeker atma düşüncesini,cipsten bi parça alıp mideye indirme düşüncesini,çalan şarkıda sezenin sesinin ne kadar harikulade olduğu düşüncesini,harikulade diyince aklıma okanın(bayülgen evet)harikulade diyişinin gelmesini,akabinde bu akşam keşke program olsaydı dememi,metenin ben arada kelimeleri toparlarken öyle msne bakındığımda farkettiğim sürekli değişen nicklerini bir kenara bırakıp yazıyorum.

tüm gün banka beklemesinin,bu süre zarfında meteyle banka içi muhabbetlerinin,akabinde Z.B.'nin (!) üstüne,geleneksel haftalık tiyatro günümüzü bu hafta da layıkıyla yerine getirmiş olmanın mutluluğu içerisindeyim.sinema kötü bir aktivitedir.filmler sıkıcıdır.mimikler belirsiz,ses tonu önemsizdir.gel derim tiyatroya git.

kaplumbağalarım tepişedursun,hecem izmire gitsin.kötü oldu blog :/
yarın da sevgili dayımdayım,pek bi özlemiştim onları,minik sevimli 2.ailemi,çekirdek ailemi,haydi bakalım.

öp beni öp beni öp
sev beni sev beni sev.
görüşürüz anam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder