7 Şubat 2010 Pazar

necat'ül hayat taht'ül makat .


canının ta içi sıkılınca ne yapabilirim sorusunun içi boş kalıyo,bunu farkettim ilk.

hani sana da oldu mu bilmiyorum da,olduysa anla beni,böyle gezmekten yorulmuşsundur,sinema çekmez canın,tiyatro için daha 4 gün vardır,tvde bişey yoktur,internet sıkar,kitap okumaktan yorulursun,yapacak şeyleri tüketirsin.



bu durumda ne yapardın bilmiyorum ama mali dengelerimin altüst olduğu şu günlerde son paramı bi kaplumbağaya yatırdığımı söyleyim sana,burdan yak.

2 oldular ya şimdi,durmuyolar pek,onlarla geçti işte biraz zaman da.

okul açılsa dedim.
şu sıkkınlığım ve ne yapsam monotonluğu, nasıl yetiştircem telaşına dönüşsem,ben de rahatlasam.

abur cubur deposu yaptım bugün,pek mutluyum,onlarla ilgileniyim ama biraz değil mi blog hazır canım çekmişken.
hadi kal sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder