15 Ekim 2009 Perşembe

suicide!

soyadım diye söylemiyorum,adamın yazdığı şarkılar bildiğin kuşaktan kuşağa geçer ol-muş/acak.

şimdi biri paylaşmış ben de dinledimdi de ,insanın mutsuz zamanlarında intiharın eşiğine getirebilecek bi şarkıymış bu ulan.inci tanem adı da.
iyi günlerde yazarım blog,mutluyken,bilirsin.bu ara günde 3 blog sayısına çıktığına göre bu aralar pek e mutsuz olduğum söylenemez hani.mutluluğumun doruk noktasına çıkmasına sayılması gereken 15 gün varken,şuan da izohips eğrilerinin doruk noktasının bi altındaki yuvarlakçıkta gezer olmuşum.neredeyse doruktayım yani.

herneyse.
bu tarkan beyi ilk dinleyişimi anımsadım da,dayıcım henüz evlenmemişken ,onun odasında dinlemiştim ulan.kim bilir kaç yaşındaydım.aah ah.

bu konunun Tarkan'dan çıkıp nereye gideceği konusunda hiçbir fikrim yok ama,yine tek bi konuda kalamadığım için kutluyorum kendimi.

ama bence bi müzik daha var ki alıp götüren,o da mutsuzken gülümsetebilenlerden..

http://www.facebook.com/video/video.php?v=141495159572&ref=share

ah ulan amelie! çok sevdim seni olum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder