15 Ekim 2009 Perşembe

out of memory.

*başlığım gayet özgün olmayıp,armut bir istatikçiden alıntıdır.

memory'min almadığı..... diye başlayan bi cümleyi saçma bulduğum gerekçesiyle ipotekliyor,yeniden başlıyorum.(türkçe kullanım gerek keşke hafıza diye başlasaydın diyenleri de buradan öpüyorum)

öhöm öhöm.
sessizlik.
çalan müziği kapasana sessizlik dedim!

asabiyetimin son noktasındayım.parmağımı kıpırdatsam yerdeki çizgiyi aşıcam.
korkuyorum.güzel sevimli blogumda küfretmekten cidden korkuyorum.
neyse.
efenim öncelikle işletme okumak kolay herkes işletmeci yaau diyen gerzek beyinlere şunu demek isterim ki 'ulan dümbük! bi istatistik dersine gir bi 3 saat kal ve çık! ' beyninin kıvrımlarının birbirine yapıştığı konumdayken sen,beni ancak anlarsın çünkü.

öyle ki hoca ders anlatırken son 10 dakikada gerçekten kendilerinin de söylediği üzere 'out of memory' olmuştuk hepimiz(hoca boş gözlere bi bakış atar ve şöyle der:
-out of memory.hah hah hah!
kötü film karakterleri gibi!
(bkz: bu entrydeki küçücük ufacık yıldızlı ilk cümlem.) ulan,hadi zor konular da bunlar,biraz da bi anlaşılır anlat,taramalı gibi konuşacağına not not tutmamıza olanak sağla ki dersini sevelim anacım.

farkettim ki ders ortalarında,bişey anlamamaya başladığımı anlamak üzere olduğum an,buna mahal vermemek için kasıp hocanın kapkalın bıyığının altından görünen incecik dudaklarından süzülen kelimelere kitlendiğim saniyede zooort diye titreyen telefona(evet benim telefonum böyle titriyo) ,o mesajı o an atan çok sevdiğim zat-ı muhterem çumçum kişisine sövdüm, belirteyim ki, içimde kalmasın.böyle yapınca sana sövdüm diye söyleyen tek kişi de benimdir herhal? zaten tavlada da 1 kere fazla oynadığımda ve bunu dur fazla oynadım diye söylediğimde emre kişisi dürüstsün bak kimse söylemez demişti.ne övünürmüşüm lan:D

konu neydi?
hah hatırladım.
allahım,'yann tiersen-amelie soundtrack şeysinin ders çalışırken iyi gittiğini söylüyolardı.
bi deneyelim bakalım.
kahve de yaptım ki oh mis ulan.şu mal istatistiğe bile çalışma hevesi geldi içimden.
allahım nolur bana yardım et de bi şimşek çaksın ya oh be anladım filan oluyum.
amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder