15 Ekim 2009 Perşembe

ayrıntı-lar .

zaten beni tanıyanlar bilir de bu özelliğimi,aranızda bu özelliklere sahip başka biri daha var mı bilmem? ha varsa nitekim,2 'bu özelliklinin' yanyana gelmesi muhteşem keyif verse de 1 bu özellikli 1 bu özelliksizin buluşması işkence halini alabilecek kadar da zıttır durum.

küfretmeye mahal vermeden,söz konusu özelliğin ayrıntılara takılmak olduğunu belirteyim.
işin iyi yanı, bendeki bu durum,günlük hayatta çıkmıyor allahtan .böyle nadir bi dizi-film izlerken,çok genellikle bi video klip izlerken,ya da hayran olduğum kişilerle konuşurken su yüzüne çıkıveriyor.

diyelim ki böyle fikirlerine,dünya görüşüne,hayat felsefesine,ünvanına,kişiliğine,ya da hepsinin birleşimi olarak kendisine hayran olduğum bi kişiyle konuşuyorum.konuyu takiplerken bi süre sonra istemsiz olarak bakışları,el hareketleri(hoş,bu genelde de var elleri gözlemlemeye bayılırım),ya da böyle ufacık bi mimiği bile dikkatimi çeker oluyor.konuyu kaçırmıyorum,ama mimik ve jestlerini de .

ya da bi video klip izliyorum diyelim. 2 kez ilediğim anda,dikkatimi çeken tüm mimikler beyin kıvrımlarımda yerlerini alıyorlar.bu bi müzik dinlerken,şarkı içerisindeki ses tonlarında da beliriveriyor.sesini inceltiyor,tiz söylüyor,ya da bi anda kalınlaşıyor.bunlar benim dikkatimi çekiyo!
bi süreden sonra ironi halini alan bu durum,bi klip izlerken bak şimdi 'kaşına dikkat et' diyince ve 1 saniye sonra adam kaşını oynatınca yanımdaki üzerinde 100 kez izlemiş artislik yapıyo havası yaratmaktan hiç hoşlanmıyorum! çünkü en fazla 3 kez izliyorum,aklımda kalıyo.dizi için de öyle.aman bi fragmanına denk gelmiyim ya.tüm fragmanı bir anda ezberleyip,aile içinde bir birey dizi izlediğinde ve fragmanda olan bölümleri denk geldiğinde pat diye repliği yapıştırınca pek şaşırıyor herkes.


nerden mi aklıma geldi şimdi bunu yazmak?
öyle müzik açıkken bi anda media player listte varlığından haberdar olmadığım mor ve ötesi grubunun küçük sevgilim videosuna rastladım.

yıllar önce dinlerim,indireli belki 3 yıl oldu,dedim bi dinleyim.mimikler hala aklımda.zaten bu vokal harun kişisi her dk kaşını gözünü oynatıyo ya,valla hiçbiri dikkatimden kaçmamış.

gel bi test yapalım.dedimdi ya hani eğer 2 kişide varsa bu özellik süper olur ama sadece 1 kişide varsa yanındaki sıkılır diye,bakalım sende var mı?izle videoyu,eminim dikkatini çeken 1 mimik olur.





mesela bu videoyu izledin ya şimdi,hiç farkettin mi bunları ?

39. saniyedeki kaş,
01:22 de kızın ensesindeki dövmeyi,
02:26 da harunun kızgın surat ifadesini,
03:00 da harunun yüzündeki mimiği,
03:14te çekim hatası olduğuna inandığım,ciddi bi sahnede harunun gülümsemesini.
03:25te kızın dilindeki piercingi.

hangilerini farkettin ? ben 'dikkatle bakmadan,öylesine'olan 3.izlememde hepsinin farkındaydım..
sanırım,şimdi beni anladın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder