16 Ekim 2009 Cuma

matruşka

bilmiyorum bu ara neden bu kadar hassas olduğumu ama,hislerimi kontrol edemiyorum.

başlık matruşka evet.sıradan görünen şeyler içime oturuyor ya bu aralar,onun da öyle bi hikayesi var bende ama,anlatmıyorum çünkü girersem konuya çıkamam bidaha.

herneyse.

ulan hadi İstanbul aşığısın,hadi İstanbul fotoğraflarını görünce için gidiyo,hadi İstanbul şarkılarında bööööyle melül melül bakıp gözlerin uzaklara dalıyo,bunları anladım da koridordan geçerken bi diziyi görmen,istanbulla ilgili bişeylerin olması durup izlemen ve izlerken gözlerinin dolması da niye?

gidememek..
evet,tüm sene hayal etmek,ama gidememek,bu şehirde asılı kalmak.bide bugün ist.da sakin konseri var ya en şahanesinden,biraz da o koydu hah.
of ulan.

böyle güzel geçiyo aslında bugün bi de şu güne has moral bozukluğu olmasa iyi olcak.
böyl ebi depresiflik bi herşeyin ters gittiğini düşünmeler noluyo ya?

bak mesela şimdi de paranoyaklık kendini gösterdi.
ah be barış,bugün girmedin ya nete,girer de bu yazıyı okursan ve yarın için bi sorun çıkarsa bil ki üzülürüm hulan.içimde de böyle bi his var bak fena şekilde,eğer çıkarsa bi sorun ben demiştim demek için ahanda yazıyorum buraya.


ooof off.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder