17 Ekim 2009 Cumartesi

coffee

hulan yine bi kahve yaptımdı keyfim gıcır derken biri bozmak zorunda mı?

durduk yere konuya dalan vatandaş ;


-derin..:
psikolojı güzldr imge
-catherine dollaganger :
öle yav
-derin..:
yenı kazananlrın sınıfnda gözlerm sen aradı
-derin..:
bilesin

çöşteng ya! psikoloji isteyen ve işletme okumaya mahkum bi insan evladına bu yapılır mı lan?

neyse ki (evet ki ayrı :p) bu sakin grubunun her ortama göre şarkıları var da,onları dinleyip mutlu moduna dönülebiliyor.(ya da dönülebiliniyor.)

şimdi de bi test yapıyorum,bi insana msnde yazdığı her cümleye sadece ':D' diye cevap vererek o insanı ne kadar sürede bunaltıp tamam lan yazmıyorum dedirtebilirsiniz?
bu sorunun cevabını yanlış insanda aradım sanırım nitekim hala yazmakta(yarım saat oldu )
ne çok anlatçak şeyi varmış :P

ayrıca ayrıca,bu şarkının en sonundaki mırıl mırıl kısmını çok severim bunu da bi kez daha okuyunca koptum vallahi:D(bkz:sakin-laleler beyaz)

bir yanımdasın bugün bi kez daha soyun ısın (suyun hazır mı diyo yoksa lan?) (suyun ısındı da diyor olabilir şair burada, zira ben de tamamen götümden atıyorum)
belinde (burayı da salladım galiba) ben yanımdasın
görünce bak dokunduğum
evinde son kez olmayı düşündüğün (düşündüğüm? adam adamı düşünür mü bre? töbe de!) bir adamla
yanımdasın, dokunduğum.
elimde bak ne kaldı.


auhau:D orjinaliyle alakası olsa bari beah :D
bazı bireylerin hayal gücüne hayranım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder