23 Ekim 2009 Cuma

marriage ceremony

in a relationship with statistics.!

*
mutluyum.evet.
çok seviyorum.


son 2 saati yaklaşık 2 sayfasını anlamak için geçirdiğin,uğrunda 5 müsvette harcadığın,yollarına 3 kurşun kalem ucu,kendinden geçmiş bi şekilde 2 saat boyunca tüm enerjisiyle parlayan masa lambası ,yeteri sayıda istek ve heyecan kattığın bir şeye nasıl aşık olmayabilirsin ki di mi?

'şu an bilimsel aşığım,1 kişi hariç herkese şaşıyım'.
hıhı böyle.

geriye mi ne kaldı?

aşk yorgunluğu.
524153435 watt beyin.
bel ağrısı
ve oynama,
coşma
isteği.

kaldı ki bi arkadaşımdan salim-jale şarkısını bile istediğime göre,gel sen anla durum ne kadar vahim.

neyse ki o şarkı yokmuş da elinde,büyük bi kazanın eşiğinden döndük.
bugün çalıp kendimi medite etmekte kullandığım mundy-g.g. şarkısı için , sayın barış kişisine teşekkür ederim.
ben ders çalışmaya başlamadan önce telefonda kahkahalar atıp ben içiyorum yazık sana diye halime acıdığı için de.halbuki ben ondan daha sarhoş oldum bak. statistics ile 2 saat geçirmenin kafası hangi içkide vardır ki di mi?

di değilse bile kendimi avutmama yardımcı olan 'hadi çalış,bunu yapabilirsin' kelime topluluğunun varlığına çok şey borçlu olduğumu biliyor,bununla büyük bir onur duyuyorum efenim.evet onur.

onur demişken,sevgili bordocuk.
bugün umrumuzda olmadın bilesin,ne kadar bizim çocuklarla basket oynasan da.
hani seni izliyoduk filan sanma,gayet umrumuzdışıydın nitekim.

herneyse.
ne diyoduk?
ha statistics.
istatistik yazmadım,böyle okunması daha hoş oluyo diye,seni düşündüm yani.

demem o ki,
bu statisticsle baya bi tanışık kalıcaz.
bildiğin üni süresince.
yani bu daha başlangıç diyorum.
rıleyşınşip kalmıcaz tabiki hep.
uzun sürekli bişeyler düşünüyoruz ve bunu da buradan duyurmak istedim.
biz evleniyoruz!


-hah! deli saçması işte.
şimdi anladın mı kimin kafası daha güzel ?

(*çok güzel bi başlangıç yaptım,ama bunu yapmak için henüz zaman olduğunu düşündüm,sildim.oysa,cidden çok güzeldi..)
iyi geceler blog.
mutlu uyu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder