9 Ekim 2009 Cuma

level complete!

yest aynen öylee.

mutluluk.
huzur.

yazıcam demiştim,yazdım.
berbat dakikalar ötesi deli huzur :)

gavşedim ha resmen :D
bi de gittim ya kızılaya,tam gelirken bi araba gördüm.
ilginç kısmı da arkasında yazan yazıydı.

bkz: sercan'da şimdi asker.
hay didim allah seni davul etsin ya.
lan o ' da ' öyle mi yazılır top.!
çok pis küfrettim bilesin,surat ifademin de yuh bu kadar da olmaz sınırlarında gezmesi de bu yüzdendir anacım.hani de/da takıntısı olmayan bi insan bile höh derdi yaaani.

ha ayrıca.seni yazmadan geçebileceğimi sandıysan, bil ki yanıldın.
kim ehliyet verdi sana bilmem ama arabayı yan park ediceğine bildiğin düz park etmişsin ulan.
kendinize gelin be.bi dön bak arkana bi zaahmet.
(dipnot : bu araba apartmanın önünde olması vesilesiyle %90 bunu yapan apartmandan biri.kimse o dana! )

fon: travis-luv.
karetsin çok seviyorum bu şarkıyı!

neyse blogcum.
hazırlanmam gerek.school time baby.luv yu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder