9 Ekim 2009 Cuma

cateris paribus!

ezberlemem gerekenleri böyle bloguma yazmam ne derece akıl işidir bilmem ama defterden çok blogumu açmam dolayısıyla pek de saçma durmuyor buradan.

cateris paribus!
seteri paribu.

bakmayın böyle asortik yazıldığına.harry potter büyülerine benziyo olsa da,böyle asayla söyleyince bişey olcakmış gibi,gayet de saçma bişey aslında.saçma değil de,asortisini gölgede bırakan bi anlamı var. anlamıyla ilk karşılaştığınızda 'haa bu muymuş yaa' fln olmanız gibi.

herneyse.
şuan bu kadar yazmakla bunun anlamını ezberledim mesela.böyle ezberlemem gereken 212541521 şey varken ve hepsini yazmam mümkün değilken aranızda yeni yöntemler keşfeden varsa,bi yazıversin bana.zamanında edebiyat ezberleme çabalarım ne kadar harikulade sonuç vermiş olsa da bu kez aradaki fark ilgi alanıdır.edebiyata bayılırdım,buna .. neyse.

korkuyorum.şuan bildiğin konudan konuya atladım,öncekiyle bi bağını sorma.
farklı başlık fln zor işler bunlar.neyse ; konu : korkuyorum.
ama cesaretim var .şimdi gidiyorum,ve geri geldiğimde buraya yazıciim.
özle beni blog,bekle.
dönüşüm muhteşem olucak !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder