10 Ekim 2009 Cumartesi

bla bla bla.

singing a song , singing along..
evet evet.bkz: travis-luv.

hayatım tesadüfler üzerine ya benim hani,bugün de öyle bişey oldu.
bu tesadüfimsi şeylerle karşılaşınca artık arkadaşlar,yine mi diyolar.milletin hayatında denk geldikleri 3 5 tesadüf,benim hayatımın temeli olmuş modda.yaani , işin kötü yanı artık bi tesadüfle karşılaşınca garipsemiyor insan.dejenere olmuş olaylar silsilesimsi gelir oluyo( o ne lan!).

herneyse.konuya gelicek olursak tüm gece deli iştahla yidiğim o renkli leblebileri,evde varlığından hebersiz bi şekilde yarım saat önce acıkıp mutfağı karıştırırken buldum.
arkadaş..hadi evde leblebi vardı.hadi sen bunu önceden görmedin,ama neden rüya gördüğün gecenin sabahında bulursun ki?
al sana bi tesadüf daha.

artık buraya yazıcam ha tesadüfleri.sonradan dönüp baktığımda vay be demek için..
zaten rüyalarımla aramdaki jargonu ben bile çözememişken kalanını da anlatmama gerek yok sana blog.

aklıma gelmişken,okulda s.vokali.o'a çok benzettiğim ismini bilmediğim son sınıf kişisi.çıkma lan karşımıza.yeter her gün her gün.

zaten nasıl bi tipse bu vokal kişisi,günde 100 tane benzeyen adam görüyorum ya :D çok özlediğimden midir nedir bu benzetmeler anlamadım.sana özgü o naber diyişini özledim ya :d 30 ekim konser tamam hadi iyi hoş az kaldı fln gibi görünüyo ama 'sayılı gün çabuk geçer 'sözünü de yalanladı yani direk.
bildiğin sayıyorum ha.

gün dün oldu,gel yarınaaağ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder