12 Kasım 2010 Cuma

benim bir bebeğim var otur dersem oturur,kalk dersem kalkar.

arada girip burayı okuduğunu biliyorum,senden başka kimsem yok benim girip her postun altındaki ''hmmokby'' kutucuğuna işaretleme yapıp çıkan.aynı gün bunu yapan var ise şayet,anlıyorum ki geziyor üstümde hayaletin.iyi gördüm seni,iyisi iyi.cadı sevgilinin saç rengini değiştirmesi isabet olmuş,söyleyemedim bi türlü.

yeni eve çıkmana çok sevinmiştim zamanında.şimdi yakın arkadaşlarımı evine davet ediyosun,ben olmadan gelmiceklerini bile bile.üzgünüm.hiç biri sevgilinden hoşlanmıyo.aslına bakarsan,gerizekalı bi durum olarak,eski erkek arkadaşlarımın eski kız arkadaşlarından biriyle mutlaka bi yakınlığım oluyo.nedendir bilmem,bi şekilde muhabbet edip tanıştıklarım.kendime yakın hissettiklerim bile var.ama belirtmek isterim ki senin minik cadı,bi gün eski sevgilin olsa bile,onunla yakın olmıcam.sen de olma.kötü o kız.

bu kadar nasihat yeter.üzmüştüm seni,biliyorum.pişman mıyım?
hayır.yine olsa yine yaparım.
sen kaşınmıştın.çok uyardım,sen içinde olıyım istedin illa,kazana düşiyim.
başardın da.

yine de içimde ayrı bi sevgi var sana karşı.seviyorum yani,iyi çocuksun.geri dönsek ve hayatıma arkadaş sıfatıyla girme lüksün olsaydı bunu kullanır mıydın bilmiyorum ama bence kullanmazdın.çaktırmıyosun ama sen de beni seviyosun,i know.kılçıklı sevgilin bana bakmanı yasaklamamış,yakalıyorum dikkat et.2.dönem sadece 2 dersten kalmışsın,gurur duydum seninle,aferin.sakallı arkadaşından hala kurtulamamış görünüyosun,bak o iyi çocuk,oda arkadaşına basar derecede iyi hem de.o da kendine amele saçlı bi sevgili yabmış ama,neyse.

hayat benim açımdan güzel.bilmeni isterim.V for vandetta izlediğim gün derecesinde gidiyo aslında.hafif uyumaklıyım zaman zaman.uyuyakaldığımda da beni uyandırcak bi garson olcak onu da biliyorum,üstelik sen keyifle izlemeye devam ederken.ama ben demiştim,uyurum diye.

bizim okuldan olduğunu söyleyip olmadığı ortaya çıkan arkadaşın bizim okuldna olmadığını nerden öğrendiğini hala merak ediyorum.allasen büşbüle filan söyle de,öğreniyim artık.

istiyorum ki şimdi,bu yazıda kimse işaretlemesin ''hmmokby'' kutucuğunu ki,okunduğunda anlayım ben okuduğunu.ha yine de iyi bi pislik olur lan işaretleyim eğlenirim iki diyen varsa aranızda,işaretleyin,napim yani.

bu kadar.
dipnot:bu alete bindiğinmizde nasıl korkmuştum mal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder