20 Ekim 2010 Çarşamba

haftaya çarşamba doğumgünü filan yok mu?

 şöyle mis gibi gidelim kutlayalım?
en az sakin kadar harika bi grup keşfettim.ahanda sölemicem kim olduğunu,sakini anlattık da noldu lan,bize yer kalmıyo konserlerde.(sanki benim sayemde:p)
ne güzeldi akşam,haftasonu full çeken ve duptıs yapan grup hafta içi yarı dolu mekanda ''bi arkadaşa bakıp çıkıcaz'' diye girmişken oturup 50saat dinlettirdi ya kendini,helal dedim,ne diyim.ayrıca (tanıdık olmasından ötüri mi bilemeyezeum ama) sevgili vokalin(kıskandım lan ne güzeldi ama.) gelenlerle olan ilgisinden de çok memnunduk yani.önüne gül yaprakları atılmıyodu ama,ne bilim ya iyiydi işte,beni ilgilendiren kısmı 1 buydu misal.2 de menajer filan..pek tabii.bu genç kızımızın albümü çıkıcakmış,ki çıktığında bas bas bağırıcam ,çok şey kaybedilir o ses duyulmazsa!sona sordum menajerini,''babası'' dedi yiğit.oha dedim ya,tamam yani,en ön rezerve.
bugün de öyle dinlenme günleri gibi bişeymiş,slov müzikler filan,on numara damar,saksafon sesi,vokalin sesi filan derken beni aldı benden.
çogzel.çok mutluyum.
grup hakkında tecrübem oldukça da yazıcam buraya.
vil kontinyu genşler.
şindilik öperim.

dipnot:şindi aldığım bilgilere göre tarkan konser biletleri fiyatları  yenilir yutulur cinsten değil.yabmayın lan,yazıktır.
çav bella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder