1 Temmuz 2010 Perşembe

this is it.

Rüyaların herkesin hayatında ne kadar etkili olabildiğinin bilincinde bi genç olaraktan,ikizler burcu,duygusallığın gözüne vurmuş bir imge için de diğerlerine göre kaç kat fazla etkili olabilceğinin de farkına vardım allaşükür.

bununle ilgili yorumları dikkate almayıp bodoslama girdim ben kendim yorumladım olayı.bi kere altımda şort vardı ve onun altına da yeşil cart bi çorap üstüne de file çorap giyebilmişim ki,rüküşlükte tavan yaptığımı gösrerir bu da.işin kötü yanı rüyada olayları görüntüleyen cin,durup durup çoraplarıma zoom yapıyodu filan.armut.o sırada yanından geçtiğim wafflecıdan bile üstüme sos damlıyodu orda bile gösterdi yani 50 kez.

banyoya asansör koyan müteahhiti geçtim,rüyamda banyodaki asansör boşluğuna çamaşır makinesini düşüren bi insan yakaladım.artık rüyamda nasıl korktuysam da,uyku sersemi,uyanır uyanmaz gidip banyoya baktım.ama hayır asansör filan yok tabi orada.

ondan dedim zaten etkilenebilitesi kat kat yüksek bi yapım var diye.bildiğin yaşadım olayları.sonra rüya olmadığını farkedip,-şş ozan rüyaymış lan diye onu da gerçeğe çağırmaya çalıştım,gelmedi tabii.

rüyada hep arka kısımda çalan amelie müziği de vardı.ya da camdan bakınca küçük prens vardı gökyüzünde.pek tabi bunlar bilinçaltının bana oynadığı kahpece oyunlar -zira uyanınca küçük prensi göremediğini hissetmek kadar kötü bişey yok.-bunu da dünkü amelie müziği ve küçük prens kitabı depolamasına bağlayabilirim di mi.

bu da böyle bi anımdı *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder