28 Haziran 2010 Pazartesi

mck.

hakedene hakettikleri tepkiyi göstermeleri konusunda tebrik ettiğim insanlar var yeminlen.şindi bu gün bi çok belirsizlikten birazını alt etmek için ev işini hallettik ya,içim rahatladı ayrıca.

Şimdi sen bunu da kıskan da, bu evde de sorun olsun olur mu ? yeani baktığı her şey kül olur ya bi insanın,apartman adı da bunla alakalı filan yeminlen korkuyorum bu bağlantılardan ben!(ama) yavaştan da toparlanmaya başladık ama,her şey insanın bakış açısıyla ilgili,bunu da ahanda bugün kavradım.pratikte zulada olan şeyleri bazı bazı kullanmaya başladıkça deneyim oluyo ya zaten.ben emek ulan burdan gidiyoruz filan diye üzülürkene,çok da iyi lan aslında dedirtçek sebepleri yazdım madde madde.zamanında psikolog hanımın önermesiydi de, tutuyomuş yeminlen,iyi geldi baya.

mikelanjelonun da son günü bu gece.yarın yavaştan gidiyo.böyle az az yalnız kalıyorum da, diyorum babam varken cehennemde de olsam sorun değil.birlikte yanarız.-burdan da psikolojimin boka sardığını anlayabilirsin mesela .- ama öyle.

neyse,şindi kitabın devamını merak ediyorum malum.
hem,sen hala neden burayı okuyosun,aptal mısın ?

neyse :)
iyi uykular diliyorum efenim.
topunuz mutlu uyusun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder