17 Nisan 2010 Cumartesi

Wild Cat:Bekir

Bir insanın bakış açısını değiştirmek açısından çabalarım,msnde mimikler,kaş kaldırmalar,göz açmalar,şaşırmalar vs belli olmadığı için etkili olmuyor zannımca.hoş,önceki bloglarımdan birinde net olarak yazdığım bi hadiseydi 'bi insanın bi yere nasıl bakıyosa öyle bakıcağı ' da , bunu unutmak istermişçesine tekrar deneyip deneyimlemek,alışılmış kırıklıkların ötesinde,şaşırmama evrelerini başlatıyo,ki bu da iyi bişey değil.

Ha burcunda kötü bişey yazıyosa doğru çıkar kesin mantalitesi-tamamen ben geliştirdim bunu da- doğru çıkıyo ya her gün,bugün iyi kısımlar da doğru çıktı,şaşırdım az buçuk.burçlarla ilgilenmem de bir nevi,sabah için kötü saatleri,akşam adına da güzel anlar cümlelerini iliklerime kadar hissettiğimden kaynaklı olabilir.

iyi ki var dediğin biri vardır ya hayatında,koşar gelir aradığında,bi sarılması da yeter ayrıca.bugün öyle oldu mesela,kalsın istersin hep yanında.(uyakları bul uyakları bul.)bugün de çok içimden geldi sana yazıyım istedim seni.
çok seviyorum bebeğimi kjfsd

2 yorum:

  1. ben fotoğraflara bakarken sıkıldım , siz çektirirken sıkılmadınız mı ? (:

    YanıtlaSil
  2. hayır ya çok güzel bişi o:) yerim.

    YanıtlaSil