23 Şubat 2010 Salı

.system of bounties.


Kertenkelenin,stresle kaçarken arkasında bıraktığı kuyruğuyum ben.Kaçan vücudum çok boyutlu bir toplumsal kesidi mercek altına almış,tahripkar düzen içinde çoğu insanın ne lan bu?! diyeceği tecahül-ü arif sanatını uygulamaya çalışan senyörlerden kaçıyor.yeni çağ senyörlerinden.stres mi? ha yok,stresi bundan değil.hayatta önce sonra fotoğrafı yakalamaya çalışan bu görünmez eller,zekice bir kurguyla istediklerini yapmak üzereler,ondan bu.

Evet.Bahsettiğim,aptalların dahi anlayabilecekleri bu ''zekice bir kurgu'' sıfat tamlaması,zekilerin bile anlamamasıyla sonuçlanıyor ya,bu hayatlarımıza burunlarını sokup,istedikleri düzeni getirmeye çalışan adamları gözümde yüceltiyor,ya da zeki bireylerin zeki sıfatına layık olmadıklarını düşündürtüyor.

Bu manidar görünümlü ultra mayhoş cümlelere esir olan bizler,her değişn sisteme ayak uydurmak zorunda kalıyor,bizi yüksek portrelerde gösterecek asgari puanı aldığımızda hiç vakit kaybetmeden yerleşiyor,hayallerimizi yok sayarak yerleştiriliyoruz.bu yüzden de mobbing araştırması yapan bu insanoğlu,bunu sadece hobi,kişisel gelişim olarak yapabiliyor,varolan güncel yaşamda önüne gelen her şeyin genel geçici mizanini çıkarıyor.



Dört dörtlük hece ölçüsüyle yazılmış görünen bu bireyin,çıkıp kamuoyuna elini kolunu sllaya sallaya 'sistem değişti' açıklamalarını ben yapmış olsaydım,istifham sanatıyla yerlebir görünen bu güzelim yavrucakların ağlak suratlarını görüp,haliyle ezilip büzülüp,parodinin baş kahramanı olduğumu düşünür,önce ben ayıplar,destur derdim.

sıfatına bakıp hiçbirşey yakıştırmadığım bu adamlar,düşmüş bi koltuk sevdasına,koymuş bir fikir kafasına,basıp gidiyor.yolda ezilen çiçekleri,patlayan sistem tekerleğini umursamadan.

sonra x okumak isteyip y okuyan adamlara gel de söyle,'neden tekrar hazırlanmadın?' diye.2 ay sonra sınav var,adam hala sistem değiştiriyo,her şey muallak,sen diyosun,tekrar hazırlan.neye-kime güvenerek mayki? en azından 'çalışan adam her türlü yapar' felsefesini geçtiğimizi düşünerek yazdım,bilirsin,yok öyle bi dünya.

hayır yani.edebiyat kitabını karıştırırken rastladığım hikayelere - elemanın eserlerini bir bütün olarak ezberleyebilmek için hikaye yazardım oturup,yoksa nasıl ezberlenir di mi Halide Edip - şaşırmıyorum da,ahmet paşa'nın yanına ok çıkarıp kocaman GAY yazmışım ya,unutmamak için sınırları nasıl zorladığım konusunda gelin buradan yakın.

8785785785 sene aynı soru tipine alıştırmış bu yüksek zümrenin sene sonunda bu ne yahu,şaka mı cümlesine maruz kalabilitesi yüksek soruları sorması da tesadüf değil di mi ? ne alakasızdı öyle sorular edebiyatta,yok mu hatırlayan ?

adamlar kendilerince eğlenedursun,allak bullak beyinler 5001. matematik sorusunu da çözüp yatıyım diye hesap peşinde koşsun,ben de yazıyı bitirip sakinleşiyim biraz.

Ah Azizim ;
bu adamların körpelerden daha çok akla fikre ihtiyacı var da,görmedim,duymadım,bilmiyorum felsefesini uyguluyorlar maymun iştahlılık deyimini doğrulayarak.
Bizden geçti artık,haydi kal sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder