11 Ocak 2010 Pazartesi

consume '.'

bak benim de yüzüm de bir karışş,bu diyardan sıvışş..

final mi ? o da ne?
hem de en baba final yarın mı? hadi be?

milli kütüphanede ışığımı söndürüp uyumaya çalıştığım,ilk kez topuklu ayakkabı giyip topuklu ayakkabılarla nasıl göründüğüme baktığım,bi çok şeyin farkına vardığım şu gün,'sınavları umursamamak' kelimeciklerini umursamadığım için pişman olmıcam.umarım.

içimde nedenine emin olamadığım bi kaos,beni gerçekten üzen bi durumun kötüleşmesinin mutsuzluğu,nedenini çok iyi bildiğim bi korku - hayır sınav değil o - , kendimi telkin edebilecek kadar olgunlaştığımın sonucu olan mutluluk hissi, bi de nedense biraz heyecan.

hangisinin ağır bastığı konusunda burcumun kararsızlığını kanıtlarcasına bilmiyorum diyorum.
anlamıyorum.şuan ne hissediyorum,nasıl düzelir bilmiyorum.ne düzelmeli ? onu da bilmiyorum.

bu kadar hareketli olup bana dokunan başka bi şarkı daha yok hulan.
ağlayarak dans etmek nedir bilir misin mayk?
işte ondan.

len blog.
ne adamsın ha!
napçam sen olmasan?
rahatladım bak.

öperim
mutlu uyu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder