5 Aralık 2009 Cumartesi

yok.

uyandıran bi ses niye var ?

haftasonu olmasa,haftaiçi olsa,4te uyuyup 12 de uyansam,eve istediğim saatte gelsem istediğim gibi gezsem (yüzsüz gibi bunu söylüyorum bi de :p) istediğim yere gitsem,istanbula gitsem,bidaha gelmesem.

hıhı tabi derler adama.
hatta yok artık
hatta ki hatta
oha çöşteng vs.

bunalımda mıyım neyimbi sıkılıyorum ki herşeyden,sorma.
amaaan şimdi bile sıkıldım valla yazmaktan.
tam bu arada farkettimdi zati,benim bu mikelanjelonun suyunu çok koymuşum sanırsam,hayvan 10 saattir kafasını dışarı çıkarmaya çalışıyo,düz plastik duvarına tırmandı da yuvasının,beceremedi yavrum.
hayır yani 110 metre uzuyo kafası pehh.

şuan triplerde olan yarimin üzerinden tüm dünyaya sesleniyorum;
bana trip atmayın!
sıkılıyorum olm!

neyse.

lan dün bi lunaparka gittik oof!
eler oldu sorma blog ya.
içim dışıma mı çıktı dersin,yağmur deli gibi yağarken boşlukta mı uçtum dersin,ıslak zeminde ankarayı izledik mi dersin ..
güzeldi be hacı.
13 mü oldu ne?
hadi bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder