11 Aralık 2009 Cuma

quarantine

virüslere ölüm!

lan hadi giriyosun bilgisayara,fotoğrafları,müzikleri açmama izin vermiyosun,msne giremiyorum senin yüzünden,interneti de açmıyo,eh be hacı,hepsini geçtim bi şu bloga izin versen kafi ya.harbi bak.
hayır yani zaten 3 günde bir format yemekten bıkmış bilgisayar,artık yapma şunu bari de,mağdur etme bizi.
sırf bugün sıcacık evimi bırakıp,3 gündür yazamadığım sebebiyle telefonun taslaklar bölümüne kaydını yaptığım cümleciklerimi buraya geçirmek için internet cafe yoluna gidicektim.hem de bu soğukta.
ayıp denen bişey var.
neyse ki babiş gece oturmuş yavrum format çekmiş tüm programları kurup (msni bile!) bırakmış ya mis gibi,buna gerek kalmadı.
babam için cennet gerekli zaten.

gece gece,
odamın kapısını ve ışığını kapatıp,yatağa uzanıp o simsiyah ışıkta müzik dinleme alışkanlığım,yeni yeni oluşmakta.
televizyon,bilgisayar,tiyatro bi yana dursun,çok bi keyif alır olmuşum bundan.
her akşam tekrarlar olmuşum,dinlediğim müziklerde,hayatıma karışan insanları hissettiren cümleleri taslaklara kaydeder olmuşum.

özellikle kasıla kasıla yürüyen ufaklık için,hiç hoş cümleler yazmadığımı farkettim şuan.
şarkılarda öfkeli ne varsa,adını oturtmuşum içine ya,hakediyo ama.

yüce manitu için de güzel şeyler yazmıştımdı da dün,buügn içimdn gelmedi buraya geçirmek.
herNEYSE.


zaten ne zaman biri için iyi,etkileyici,büyülendiğim bişey yazıcak olsam bi sorun oluyo ve diyorum,salla.

benden başka ben yok ama,uyu ayakta,gözünü yum.

bugün de okula gitmeyezaaam blog.
hava çok kötü.

bilooooooooog.
öyle bi öperim ki seni!
özlemişim len.=)
kokulu öpücükler.
şimdilik iyi bak .=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder