14 Aralık 2009 Pazartesi

spesific.


ben doğumgünümde 1 yaş daha büyümedim,ben bugün 1 yaş daha büyüdüm.

bugün öğrendim zor durumlarda rahatlığı,yüz kızartıcı yüz kızarmayan tavırları.
bugün gördüm havada uçuşan yalanları,bugün gördüm ağlamadaki sahtekarlığı..ben hiç ağlamadım ki içimden gelmeden,yalandan...

üzüldüm bugün.

kimseye güvenme sözünü doğruladığın için.
en yakınlarım arasında,ilk yanılgım olduğun için.
ben hiç hata yapmadım ki en yakın arkadaşlarımı seçerken.

yine üzüldüm.
gelen gideni aratır cümlesi altında bana eskiyi arattığın için.


ve hayatı deneyimlediğim ilk an'ım bu benim.
hep korumadaydım,görünmeyen,şimdi çıplak bırakıldım.

ve öğrendim.
bi kulağımdan girip diğerinden çıkan öğüt adı altındaki tüm cümleleri,
bugün isminle dans ederken öğrendim.

teşekkür ederim..

ne dostluk kaldı,
ne de aşkulata adın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder