28 Kasım 2009 Cumartesi

petit.

herkes bir gün pişman olacak olm ama olacak çok geç.

melodisine aşık olduğum müzikle birlikte ruhumn kağıda yansımış haliydi kırmızı üzerinde olan,onu sana vermemeye karar verdim.
bir hissiyatı doruk noktasına çıkarıp,ardından yerlebir etmek sana özgü olsa gerek.
bu beni sıktı ama.
haberin ola.
işin kötüsü,kişisel duygularım hakkında 3.tekilin doğru çıkmasından korkuyorum.
bu bir uyarıdır,bloğumla ilgilenmeyen sana,olur bi gün okursun,dersin ben naaapmışım?
mışım ayrı.


böyledir benim hislerim.
tek hareketle göktesindir,tek hareketle çakılıverirsin yere.
şuan olduğu gibi.
ne yazıyorum ben ya?
anlayanınız var mı?

bence sen anla,senle ilgili çünkü.
ya da anlama.
keyfin bilir.
sonradan ;
'yanımdasın dokunuğum,elimde bak ne kaldı? '' olma da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder