25 Kasım 2009 Çarşamba

luv.

benim bir biloooom var,günlerdir yazmadığım.

şey oldu daha bi şey oldu bugün tam şey oldu derken,saat 00:05 suları olaraktan 5 gün önce asıl şey oldu.
bilen bilir laan.
noluyo hulan?
şu birbirini takipleyen bikaç gün içerisinde ağzımın kapanmadığını,sürekli güldüğümü,çenemin ağrımaya başladığını farkettim.
biraraya gelmiş 4 tek 1 çift karakterin bu derece uyum sağlaması konusunda bana inanmayanlarınız olursa aranızda,buyrun gelsin,gözlemlesin.

evimden çok laklaka gittiğim günleri geçtim,3.cadde yollarını aşındıran 12 ayağı bugün 7.cadde başındaki parka götürdüm.
gitar , cips ,kola ,çekirdek dörtlüsünün mükemmel olmasını geçtim,yanımda en sevdiklerim olması da tadıma tad kattı hani.

son 4 günde anlatılacak yüzlerce şeyin arasından bi seni bi beni çıkarıyorum da içinden cımbızla,geriye günlük limitimiz 15 saat olan görüşme seanslarımız,saniyede 150000 kahkahaya varan hal-i durumumuz, parmaklarımı avuçlarına kilitleyip koşmalarımız,salıncaklar,çimler,laklaklar,kaçmalar,yakalanmalar,kıvırmalar,uyumalar,uyanmalar,uyanıp uyanır uyanmaz buluşmalar vs vs vs.
(düşündüm de harbi oturup 80 satır yazarım şimdi,dedim vs diyim)

mutluyken bişey yazamadığımı 3425425452.kez farkettim,yüzüme vurmayın.
ha farkettiğim bişey var ki,bi değişimdir alır başını gider bendeki.
üniversite farklıdır dediler dediler başımın etini yediler,hakkaten farklı da oluyomuş hani.
ya o değil de blog,günde 100 saat görüşüp 5 gün görüşemicek olsan sen napardın? :/

kokun uzağımda.

blog,şu teknoloji gelişse de ışınlanabilsek be hacı.
öperim :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder