13 Ekim 2009 Salı

okeye 4üncü aranıyor*du!

şimdi şöyle.
sabah kalktım,okuluma gittim,havuzuma girdim.
hepsi şunu yazdığım gibi 3 saniyelik işler olmasa da uzatmaya değen kısımları olmadığı için böyle gariban kaldılar.
yarışlara hazırlanırken deli gibi antrenmanları geçtim,50metre serbestte nefesim kesilir olmuş.
ki bide uzun mesafe yüzücüsüydüm sözde.
of ulan.
hamlamak kelimesiyle yüzleşmek beni deşti bu sabah.
şöyle bi baktım da,ne uzun mesafeler için nefes kalmış,ne de günde 3 king boy menüyü yiyip de kilo almayan bünye..
bi yüzme aşkım duruyo yerinde,sabit o,diğer herşey de sallanmış gitmiş.
madalyalarım,aldığım sertifikalar vekupa almışken çekilen 32diş *20=640 dişin parlak gülümsemesinin bulunduğu güzelim fotoğrafın üzeri 1 karış toz olmuş durumda durmakta.
herşeyi geçtim,böyle kötü ve yavaş yüzünce 100mt,iyi ve hızlı yüzünce 50mt gidebilmem gerçeğinin bana ilkhissettirdiği hepsinden garipti.
michael phelps! hani ben çok severim,takip ederim,herşeyini bilirim filan ya,kötü yüzünce bunu haketmediğimi düşündüm direk.yani o videoları izlemeyi haketmediğimi filan.sonra bi de dedim phelpsle tanışmak istiyorum birlikte yüzmek istiyorum filan,bunlar da yüzsüzlük gibi geldi.
saçma olabilir.ama öyle geldi n'apim?

sona çıktım,gözler klor etkisi kıpkırmızı,vücut yemek yememenin etkisi bitap düşmüş kampüse döndüm.oturduk kalktık gittik yemek yedik.tam da bu esnada,yemek bitiminde dedik oyun oynayalm.
tavla tavla tavla seanslarından sonra batak oynayalımların 1 bilmeyen 1 de hatırlamayan sonucu susturulmasıyla okey çekti canımız.
ama 4.yok!
yoldan geçeni çevirmek mi garsonu oturtmak mı arada dönen yegane geyikler mi dersiniz..
vs vs.
okula geldik derse girdik elektrikler kesikmiş işlemedik hoca anlatmış saydı(bu kısım biraz acı old tabii) falan filan derken kendimizi tabuda nargile içerken buluverdik.
ah nasıl da özlemişim.
tabi 245486 kişi olunca da tabu oynamak mkuşkusuz kaçınılmaz oldu.
güzeldi yahu,evet evet,güzel bi gündü.

al bakalım.

http://www.youtube.com/watch?v=EkX90AzJzno

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder