26 Ekim 2009 Pazartesi

koş çabuk kahraman ikarus! senin günün,gülen yüzün,kazanır istersen!

bildiğin tüm küçük hayatlar,bügün yenildiler ,sen hiç bilmezken.
boşver koşsun tüm harap insanlar,zaman durur güneş söner,
'yürekten gelirse.'

birden susarsa,bütün yenilgiler ; tekil hayatlar da,bir gün devrim yapar ya!



mucizem.
bugün benimle kalmadığını düşündüm sabah,gittiğini.
kimseye farkettirmedim,içimden ağladım,içimden incindim,içimden üzüldüm.
mutlu göründüm,ilk seda'ya güldüm,şaşırdı,mutlu beklemiyodum seni diye.
öyle alışılagelmiş ki insanlara bu, istenip de olmayanları, 'yenilgi' kelimesi altında toplamak,ve bu kelimenin altında kalınca,ağlamak,acımak.
acımak bu kadar kolay değil oysa.

tahmin ettiklerimin ötesinde birşey çıkmadı bugün,bildiğim şeyleri 2. ağızdan duydum sadece.senden.

oysa ki ;
bugün senin günündü,
onu da mahvettin.

(iyi gitti bu da buraya.evet evet.sakinnnn )

evden çıkışımla,mucizeyle karşılaşmam bir oldu.
bugün güzeldim.
ya da ben öyle hissettim.
mutlu hissetmek adına,kendi attığım 2.adımdı.1.ni ıskaladım,2.si tam isabet !
mucizelere gerçekten inanmaya başladığım anlardan biridir.
birdenbire değişen gün,yüzünü bana dönen güneş,çimlerde saçlarımı öpüp giden kelebek(aslında çarptı tabii :p) ,yanımda oturan gülmekten karnımın ağrımasına sebep olan sayın leon b. c. ,brownielerim, evet çoğul ekiyle beraber,gazeteler,makas,kesmek,yüzük (heuhe koptum şuan) vs vs vs.

* OLİS

oyuncak ayı jinekoloğa gitti.
intiharda kusurlu Kubilay dedi ki ;
her gün 19:00 a kadar verebilirsiniz.
potansiyel arbede ne yazık ki gerçekleşti.

mıhlıçay çarşamba cenaze cuma defile yazdı bloga,
hasır bebekler bile madalya aldı.
endoskopik bezelyeli şehriye pilavı yedik.
kamera arkasının vebali çok büyüktü.
itirazım var Seda Sayan'a !
hulan ne operasyonu bu!
dul imam hatipliler göz altında!

bu bir dadaist şiirdir.
METE ve İMGE tarafından NERİ ye ithaf edilmiştir.
google 'a dadaizm ekşi yazar mısın bi?
sonra ilk çıkan sonuca tıklayıp oradaki 2 3 entry'yi okuduktan sonra anlarsın dadaizm nedir.

herneyse.
şöyle ki,buradaki her renkli kelimeyi biz gazeteden kestik.sonra katladık karıştırdık ve kafamıza göre seçtik yazanları görmeden. buna göre de tamamladık ve dadaist şiir yazdık :D
evet bunu yaptık valla uğraştık :D

üstüne utanmadan fotoğraf çektirdik.başlık büyülü deniz kızı demek.ama mete'nin gözünde sdnskjdfs.

bunu huzurla barbekü sosumu kaşıklarken (evet en sevdiğim şey ) yazıyorum.
çok güldük hulan,yanaklarım ağrıyo.
harikuladeden daha iyi bi sıfatı hakeden bi gün ve mükemmelden daha iyi bi sıfatı kendine yakıştıran mete.:)

sizin için:

saklı ya hayat,hep mucizelerde,
konar küçük bir öpücük
balmumu kanadınaaa !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder