27 Ekim 2009 Salı

bıldır zıldır*

*sayın göbüto2'nin özlü sözü.
göbüto1 mi? hah o da soru mu canım? benim tabiii.


ilgiyi çok seviyorum hulan.
insanların benim için uğraşmasını.
bana naber demeleri bile çok hoşuma gidiyo.
iyi oluyorum.
insan ilişkileri.
çok hoş.
iyi ki varsınız diyesim geldi.
ilgilenin benimle.
çok mutlu oluyorum lan:D

neyse :p
çay içiyim dedimdi,koyarken çay tabağına da döktüm çayı sonra içerken klavyeye damlamasın diye salak bişeyler yapmaya çalışırken(kabul de ediyorum salakça olduğunu) çayı döktüm.
durdum,sustum,gülümsedim.

oradan beceriksiz gibi göründüğümü farkettim.ama öyle değilim.
aksine genlerimden gelen bi yetenek söz konusu.
benim kadar mutfakla alakasız olan,tencerelerin yerini sorsan bile kendinden emin olmadan cevap veren bi kız çocuğu için fevkaladenin fevkinde bi brownie yaptım sabah.
o değil,misafir gelcek diye tek lokma yemedimdi,sayın yüce misafir adaylarımız arayıp yarın gelceklerini beyan etmişler.
cup hepsini miğdeme indirdim tabi!
aslında pek hepsi değil,ama yarısını yemişimdir.
içine sevgimi kattımdı,ondan bu kadar güzel oldu.
oh kalbime sağlık.ne güzel de yapmışım!

şiştim hulan,klavyeyi karnımın üzerine koydum da öyle yazıyorum.
bugün gayet sıradan,monoton bi gündü.
biraz da kötü sayılabilirdi.
ama ben güldüm tabi hep.

sonracıma,aklıma geld,kendimi ilişkide yaptım da yine vazgeçmedi ya ben de sildim artık napıyım.
rahatsız oldum yani.
istemiyorum hulan.
ne divane kulmuş.

sayın yol arkadaşım.bana 7. caddeye kadar eşlik eden insan evladı.
bu kadar.
gerisini getiremedim :D


ayrıca tam da bi son dk gelişmesi aldım.
deli mutlu oldum hulan.
ayy :)

bu yazı da ne kadar bölük pörçük saçma bişey oldu ha.
gittikçe köötü yazmaya başlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder