20 Ekim 2009 Salı

foseptik

mikro dersinin kafa yaptığı konusunda en muhalefet kişiyle iddialaşabilirim.

nitekim ders bitiminde herkeste içten gelen bi gülme ihtiyacı,bağırıp çağırıp şarkı söyleme ihtiyacı ve bunları eve gidene kadar bi süre bastırma gereğinin sonucunda saçmasapan geyiklerle bünyelerimizi rahatlatmaya çalıştık.

bkz:
gökhan- begüüm perşembe havuza gidelim miiii
begüm- ciddi mi gidelim tabii.
gökhan- tamam süper
begüm-(arkasını döner ve) kıvaaaanç ne giysem yaa pembe bikinimi mi giysem yoksa mayomu muu?
gökhan - begümm ben gelemiyorumm yaaa.
begüm- ??

şuan okuyanların bi kısmının anlamadığı bu repliğimsi realite,ulan bunu çok pis ödetçem size dememi gerektirmiştir.grup içindeki samimiyetin ve paylaşma şeysinin bu boyutları alması ne kadar ironik bi durum olsa da,evet ben de güldüm sonunda.

en azından bu gün 'bi kez daha farkına vardığım' bi şeyi çok istersen olmuyo durumuyla yüzleşmek,bu kez çok üzmedi beni ya :D
vallahi bak.


ayrıca buradan teşekkürlerimi iletmek istediğim,varlıklarını henüz bugün öğrendiğim blog takipçilerime (bu cümleyi bitiremedim...) ııı teşekkür ederim jashfusdfs
beğendiğiniz için fazlasıyla mutlu oldum :D.
özellikle buradaki her cümlemi okuyup,inceleyip msnde burada ne demek istedin diye soran cihan'a ayrı bi teşekkür :p (yazıcam dedim yazmazsam oolmaz :P)

son olarak
canım mikro ; istatistiği bile kaptım da bi sen kaldın anacım.hadi gel aklımın odalarına,seni sindirmemi sağla...

heralde en kötü yazım da bu oldu

edit: yarın yüzcem hulan.
mutluyum,mutlusun,mutlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder