18 Şubat 2011 Cuma

Bi film beni dağıtmış olamaz mı?Olabilir..

sinemaya gitmemem,film izlemeyi sevmemem,ben ve çevremdekilerin psikolojisi adına iyi bi durummuş aslında.(benim psikolojim ve çevremdekilerin psikolojisi yazıp anlatım bozukluğumu da gideriyorum,evet.)
fenalardayım,ama film hakkında konuşup laçka etmek istemeyecek kadar da bilinçli seyirci topluluğundanım.ehe.hemen de aldım aralarına kendimi.:) ama yine de,benim de söyleyeceklerim var diyor ve başlıyorum.
1.kendimi sıkıp patlama noktasına geldim ağlamamak için lan.en son baba'lı bi sahne vardı,işte orda dedim kgg!
2.Dünyanın en hödük adamıyla gittim izlemeye.evet.ben artık böyle hönküre hönküre ağlıcam,çantamda mendil filan arıyorum adam esniyo ya yanımda.bakıp gülüyo filan.sedat! bu yazıyı okursan şayet,lan bi daha bi kızı sinemaya götürme lütfen.özellikle bu kız film izlemeyi sevmiyosa,ayda yılda bi bir film beğenmişse,bırak başkasıyla gitsin.eheh :) film bitiminde elimde mendil burnumu çeke çeke koltuktan kalktığımızda lan biz sevgili koltuğunda oturuyoruz ne alaka dedim.amaağ biiğğz yakıığğn arkadaşıığz diyesim geldi,sonra dedim yine kgg.ama çok romantiktin yavrucuğum. '' birlikte gittğimiz ilk film bileti sakla''derken. muhtemelen birlikte gittiğimiz son olacak film de aynı zamanda,o yüzden çift önemi var,saklıyorum :p
3.sevgili Mehmet Günsur. seni hala beğenmiyorum evet.olamağz mı? olabiliğr.sahne zaafım da olabilir,o yüzden sahneedeyken gözüme iyi görünmüş ve içime dokunan ve kızda kendimi görüp oğlanda onu göremediğim bi anı yaşatmış olabilirsin,o kısımlarda o yüzden iyiymiş bak burda diyebilirim,ümitlenme onun dışında.
4.aslında en çok kız için yabtıklarına vuruldum da,çaktırma.
5.görmesek bilmesek Ankara'yı güzel sanıcaz.Allah cezanızı versin.Kuğulu hiç de öyle pamuk bi yer değil yani,ben hiç o renk tonlarında görmedim,21senedir!
6.Sevgili Belçim,Yılmazdaki çirkin şansının hepimize geçmesini diliyorum.
7.İmge, Aşk Tesadüfleri Sever'i beğendi. gururla.
8.Mehmet Turgutu gördüğümde,filmin yarısının onun atölyesinde geçiceğinden haberdar değildim.
9.kızın elinde benim şuan okuduğum kitabı görünce,benden daha ileri bi sayfada olduğunu fark ettiğimde,zaten gidişatı hakkında pek yorum yapamadığım ama çok merak ettiğim kitabın o sayfalarda ne halde olacağını düşündüm.füsuna neler olmuştur kim bilir.ya sibel..kemal ? 
thats all.
bizim büyük çaresizliğimiz vizyona giricek,ben hala onu bekliyorum asıl
asıl onda ağlıcim bence.
bile bile kısmi lades.
kehkeh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder