21 Ağustos 2011 Pazar

http://imgelemge.blogspot.com/2011/05/elmay-seviyorum.html#comments

nisa'yı özledim, öpmeyi.
babamı özledim, dertleşmeyi.
konserleri özledim, fütursuzca davranmayı.
büşbülü özledim, yanaklarımı sıkmasını.
yiğiti özledim, bana karışmadığı günleri.
mergizi özledim, delii gibi deliii gibii..
cereni özledim, yanımda olmasını.
damla'yı özledim, bu gidişle daha çok özlerim.
burak'ı özledim, sesini.
melisi özledim, izmir güzelimi.
sedatı özledim, bana sarılmasını.
merti özledim, hiç bişeyi sallamamasını.
ayse merveyi özledim, göğsünde ağlamayı.
özdemiri özledim, her şeyini!
Mete'yi özledim, amaçsızca tüm bahçeliyi turlamayı!
barışı özledim, tek kaşını kaldırmasını.
erhanı özledim, gızık etmesini.
merveyi özledim, eski hallerini.
asımı özledim, okuldan kaçıp internet cafeye gittiğimiz saçma ama güzel günleri.
Melihi özledim, konser öncesi koşuşturmalarını.
sakini özledim, özdemir geliyo laaan heyecanlarını.
yakup'u özledim, yapay gölü..
mck'yı özledim. saksafon sesini.
sercanı özledim, geçen çok eğlendik yae.
ay bi de dosttaki uzun saçlımı özledim,  neyse ki her gün görüşüyoruz eheh :p


bunlkardan başka kimseyi özlemedim.
hepsiyle teker teker aynı şeyleri yapıp özlemimi gidermek üzre.
öperim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder