26 Haziran 2011 Pazar

Sardunya!


yazmadan edemiciim,geçenlerde yeni keşfettiğim bi yer desem basit kalacağından şöyle diyorum,yürürken bişey görürsün sonra dönüp 2.kez bakarsın ya,işte öyle bi yer.

diyorum ki,

diyorum ki kafa dinlemeye ihtiyacın var,az buçuk bilirim Ankaradaki böyle yerleri,seğmenler parkı derim,Odtüdeki yapay göl derim.şimdi at bunların ikisini 2.ve 3.sıraya,koy 1'e burayı.direkt git yani,bi çaya kapatırsın huzuru.


diyorum ki,önemli bi görüşmen var.sen önemli bi adamsın da iş için bi görüşmen var,ya da sen de kendi çapında önemlisin,konuşacağın kişi de senin çapında önemli,al götür.bi limonata iste.sana şöyle nanelisinden,buzlusundan,daha önce tatmadığın bir şey getirsinler,o hafif güneş ışığının,yeşilin,saksafon müziğinin büyüsü altında konuş.

diyorum ki,
bi insana bi yer önericeksin,burayı öner en cıvılından.hiç kasma.

diyorum ki,
beni bulmak istersen,
artık Odtü kesmiyo beni.

Tunalı Hilmi'de elizinn var,dön sağa elli metre kaptır solda.
Cafe Sardunya
öperler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder