23 Mart 2011 Çarşamba

evet özledim.
evet mutluyum,
evet çok.
evet tokum,
evet midem bayram etti bugün,
eh,evet,beyti tabiki.
evet heyecanlıyım,
saat bazında hesaplamalara kaldı günümüz,
evet bugün geometri etüdüm vardı,
evet onu çok seviyorum,
geometriyi yani.
evet sınav için heyecanlanmıyorum,
sınavdan bi gün önceki konuşmalar için heyecanlanıyorum.

''başarılar''
''merhaba ben imge.21 yaşındayım ve çok stresliyim.''
''sen yaparsın,biliyorum.''
merhaba ben imge.21 yaşındayım ve şuan çok daha stresliyim.''
 ''emeklerin karşılığını alacağın gün,umarım bildiğin hiçbir şeyi unutmazsın.''
''merhaba ben imge.21 yaşındayım.stres böyle yazılıyordu di mi?''
((iç ses:oha,abartma.))
''dikkatli ol sadece biricik kızım,ne olursa olsun biz burdayız önemli olan denemen,gerisi önemli değil.''
''merhaba ben imge.21 yaşındayım.anne belgeler nerde?''
''seni seviyorum,elinden gelenin en iyisini yapacağından şüphem yok,öpücük.''
''merhaba ben imge.21yaşındayım.mırmır yeaaa :''( ''

evet nerede kalmıştık ?
eveeet,can bonomo konseri var,
nah giderim.
lanet ossun.
evet odtüye gidicem ama,sınavdan sonra,kafa dağıtmak güzeldir.
evet şuan çıkıyorum,
tarihten 8 yanlış yerine 4 yanlış yaptım diye
beyti ısmarlayan mırmırı öpüp
ders çalışıcim.

evet seni de öptüm blog,
bi an en lazım olduğu anda yanımda olmayacaksın sandım,
ama buradasın.
öperim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder