19 Şubat 2011 Cumartesi

tarih 24mayıs 08

bi mail var elimde.
küçüklüğümden beri  bir çok kez(4 filan.) mail atıp tek cevap alabildiğim mailin tarihi.

yazdığım maili okudum.
rezalet..de'ler bitişik,''szi sviorm'' filan yazmışım sonuna.''en büük'' diye başlayan bi cümlem var misal.
bu mail attığım kişinin yüzüne,mailden sonraki görüşmelerimizde nasıl baktım bilemedim şuan.
elim bi ''sil'' e gitti,gönderilen kutusunda.
sonra cevabı okudum,''ben de seni seviyorum,en büyük destekçimiz.'' yazan.
silemedim.
o zamanlara dönmek istedim.
de'leri bitişik yazdığım ergen,salak zamanlarıma.
güzel günlerdeydik,çok güzel günlerdeydik.

bu kadar.

2 yorum:

  1. zaman gecmis, sen buyumussun, dahi anlamindaki de'ler ayri yazilmaya baslanmis, bir ruya da bitivermis..

    hatirliyorum o maili nasi kurcaladigini, guzeldi. geriye donusu yok iste. ozledim, olmasaydi keske.

    YanıtlaSil
  2. ''hayat işte,olması gerekiyosa oluyo bazı şeyler.'' bu da aynı kişiyle son telefon konuşmamızda geçen sözler.ehe.celibon naber ? :p

    YanıtlaSil