3 Aralık 2010 Cuma

mimine mim

bir de mergiz tarafından mimlenmişim genşler.
bloga mim yazmak için giren bi tipe dönüşçem yakında :p
teşekkür ederim yevrum.


bir zamanlar ben..

rapçiydim.deli gibi dinlerdim.aramızda kalsın ama ceza konserine gitmişliğim bile var.şuan alakam var mı,saçmalama lan.

insanları yargılardım.sınıflandırırdım.gerekirse yaftalardım.bi kaç kriter gibi bişeyim vardı,uymuyolarsa uzak dururdum.ama bu kriterler her insanda olması gerekenlerden değil.hani düşünce özgürlüğü denen bişey var ya,onu kendi düşüncelerimle kısıtlardım,kabul etmezdim başkasının düşüncelerini.şimdi yok tabi böyle bişey.

hep ben haklıydım.kabul etmezdim yanlış olsa da,üste çıkardım.şimdi böyle yapanlara ayarım.

yeşil fasülye yiyemezdim.artık yiyebiliyorum.

çok takardım her şeyi eskiden.nasılsın diye soranlara tek taslak cevabım vardı ''hiç iyi değilim.'' dünyanın en salak sorunu benim için depresyon sebebiydi.çok umursardım.şimdi ''hiç iyi değilim.'' olsa da gülümseyenlerden olduğumu düşünüyorum.böyle dememeye çalışıyorum insanlara oldukça.

cıvıktım.herkesle iyi olur,yok çok iyi olur,herkesi kırmamaya çalışırdım.bu cıvıklık değil sanırım ama o geldi aklıma bi an tanım olarak.evet,cıvıktım,katılaştım.

bu kadar aklıma geldi şimdilik.
çok acımasız değerlendirmişim yav :p

Günlerin Getirdiği.melis
alın mim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder