28 Kasım 2010 Pazar

kendime notlar:
1.sıkıcı metro yolculuklarından birinde gerçekten neden yokken çevresine bakıp içinden geçirdiği nüans her neyse çevre gözlerin ''salak yea bu'' diye tanımlayabilecekleri halde şirin şirin gülümseyen kızdan etkilenmenin sebebini iyi bildiğini düşünüyorum.sana da gülümsedi o evet,içinde sakladığı her neyse çok merak etmiş de olabilirsin,ama bırak şimdi onu kenara ve neden bi gülümsemeye bu kadar muhtaç olduğunu düşün.dur ya da,ben söyleyim.çünkü gerizekalı insanların gerizekalı sebeplerinin arkasına ''saklanmasından'' bunaldın.gerek yok yani.lan haydarpaşa yandı,içim yandı benim.görmek için kıçımı yırtıp daha hiç gözgöze gelemediğim belki siktiriboktan restorasyon bıdı bıdısından sonra tüm tarihi halinden uzaklaşmışken görebileceğim haydarpaşam! ağladım olum.ben oturup öyle 2 gözyaşı dökerim geçer lan çoğu şeyi sallamam bile ama bildiğin hönküre hönküre ağladım.ha akşam biri aradığında demedim ama canım yanıyo kötüyüm diye.güldüm yine,gülümsedim.allahaşkına hangi zat okuyosa şuan bu yazıyı,sıçarım hayatınızda olup bitenlere.2 ay sonra bi tarafına takmayacağın şeyler için uğraştırma beni,gül biraz,öpeyim yanağından.
2.1.maddeden yaptığım çıkarımı hiç unutma : ''bi insan ki çok kötüyüm böhü böhü diyosa 1 konuş.biraz değerliyse 3 konuş.ceren,büşra,merve çandır gibiyse 5 konuş,değilse siktiret.'' ve bunu unutma,o kadar!
3.bi insan gülümsemeyi öğrenmişse,gülümsemenin her şeyden güzel olduğunu öğrenmişse,kaçırma derim ben.en birincin o olsun filan.sarılıp ağlarken kahkaha at.o kadar bunaldım ben her gülene yapışmak istiyorum bak.
4.soğukkanlı ol.bugünkü gibi elin ayağın titremesin yani. kpss öncesi son 2 dk sınava anasını satim,trafikte gebermişim ben 1 saat önce çıkıp 10dklık yolu 60dkya çıkarmışım,kapıdaki görevli kadın ''kolye çıkar,küpe çıkar,saat çıkar,toka çıkar,suyu bırak,bileklik çıkar vs diye üstüne gelince,ona çemkirme misal.hani o arada unutuyosun çünkü,ne dendiyse onu yapıyo o kadın.ağzına sıçtım kadının ayak üstü,gık da demedi yavrum,özür dilerim ya ben.
5.ank diş'le olan içli dışlı bağlarını geliştirmek zorunda kalman,geçmiş dişçiyle her gün karşılaşmanı gerektirse bile her gün telefona bakma bahanesiyle adamın suratına bakmadan geçmek ayıp oluyo.niye kasıyosun lan,mal mısın ?bu kez selam vericem söz,kasmak yok.
6.dişçiyi gerçekten çok seviyorum.''senin dişçi anılarını dinleseler küçük çocuklar dişçiye severek giderler'' dedi geçen mert.valla öyle.bi de genel olarak dişçilerin soyadları çokomik oluyo lan,bunu farkettim ben.
7.mutlu uyu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder