17 Ekim 2010 Pazar

armut

Hayatım boyunca bana yazılmış en güzel yazı bu.ve bir mesaj gelir,içinde bisürü konu saklıdır,mesajı teker teker okuyup hepsine cevap yazarsın ya,benim de aklıma gelen şey bu oldu.
o yüzden senin ''göt'' yazdığın başlığa, benim ''göt''tanımım olan(tabiki daha kibar,hayatım boyunca senden daha kibardım zaten) ''armut''u başlık yaptım.sonra düşündüm,lan herkese armut diyorum,dil alışkanlığı,özel olmıcak diye ama,farkettim ki,senin başlıkla bu yönden de bağdaşıyor.
neyse.
saçlarını ilk kestirdiğinde ve koyu kahve(siyah görünümlü koyu kahve) yaptırdığında,oha demiştim.benim saçlarım! şaşırmıştım,armut demiştim,o saçlar benim özelliklerimden biri oldu artık,siyah,kısa,artık ortak olmuştu.ve tabiki özel bi davette aynı elbiseyi giyince yerin dibine giren kadınlar gibi hissetmemiştim.yakışmıştı da.büşbül ilk 'merve saçlarını kestirdi' dediğinde ''haha burnu çıkmıştır lan hayatının hatasını yapmış''demiştim.oysa gayet yakışmıştı ve ben o burnunu bile özlemiştim.
gördüğün yağmurlu rüyayı,-aşık olup üzerinden 1yıl geçmesine ramen unutamayan sevgililer gibi olan- büşbül anlatmıştı.bana sarıldığını yağmur yağdığını ''beni ne kadar seviyorsun''diye sorduğunu ve ''çok'' dediğimi..çok gülmüştüm yea.itiraf edeyim.çok romantik olmuş,oha emoya bağlamış diye.büşra da duygusuz muygusuz demişti ama özlemiştim lan ben de.biliyodum.yani gerizekalı aptal özlemedim daha iyi oldu böyle filan derken,özlemiştim.sonra büşbül sıkıştırdı,dedi özlemişsindir filan,ya dedim kimden ne saklıyosun koy dötüne gitsin,özledim evet dedim,ama barışmam.
büyük konuşmucaksın demişler.odtüde göl göl gezerken kimin aklına gelir ki bu durum..ne kötüydü ama.boktan başlayıp harika biten gün..
ben de o gün sarılmak istedim işte koynunda ağlamak istedim.en son bana ağladığından beri ağlamamana mutlu oldum.ağlama da.geçer geçer muhabbeti yapıyo millet,saçma oluyo,içinde patlıyo.ben öyle demem,gel zırla.en fazla döverim söverim filan,ama geçicek demem.geçmicek biliyorum,bak geçmedi de,neyse.o paragrafın sonunda yazdığın cümle beni çok mutlu etti.ben de aynını düşünüyodum.kçımı yırtıyorum mutlu etmek için neden benim varlığımı göremiyo diye.görüyomuşsuın,gerçekten çok mutlu oldum.
benimle dünyanın en dertsiz olan insanı tek sen değilsin cicim.yok lan,kimse yok başka:p göt! madem dünyanın en dertsiz insanı oluyodun yanımda niye ikizler diyodun ki.kurban ol lan.çok içten bi insanım,hep bağrıma bastım olm.( az önce duygusalsı şarkılar çalıyodu şindi hareketli bişey açtım ondan yazı yön değiştirdi gibi oldu:p)
şarkımızı ilk hocamda yazdığında sonra da hocamı kapadığında ''silinmiş üye''olarak görünüyodun da,yukup eski erkek arkadaşının yorumlarını silmemişsin demişti sdjkg.ikna edemedim olm o merve diye artık nası yorumlar yazdıysan,burdan da anlasın.miriba yakup,o merveydi.
neyse,ziyanı yok artık zaten.

 
o zaman bu şarkının bizim şarkımız olmasını kabul ediyorum bugün,tamam.
 
gel bana sarıl yeniden

çok özledim ben

tükenen ümitlerimi
 
yeniden taşır yeniden!! 
 
:)
 
öperim.
 
dipnot:
1.o koyduğun fotoğrafı 2si de sensin.blogda diğer tüm fotoları güzel güzel seçip bizde onu koyman da dötlüğünün resmi belgesi.
2.beni bulacak olm.
3.çakma ikizler,az sonra arayıp düdütlücem seni.mihi?*-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder