14 Eylül 2010 Salı

kısırlı döngü.

bir kızın hayatının en temelini oluşturan kısır döngünün ana maddeleri:
1.regl öncesi 1 hafta
2.regl sırası lk 2 gün
3.regl sırası son 2 gün
4.2 regl arası bayram hali

bu aralar bu regle takmış olucam ki,beni zabanan 7 de 6465468kez arayıp bi de üstüne 50 msj bırakıp ''zeyneeeğp aç telefonu alo de zeyneeğp'' diye haykıran,zeynep olmadığımı söylesem de buna olan ilahi inancını dindiremediğim sapığım tarafından uyandırılmanın verdiği sinir halini değil,bunu yazıyorum.
hayır,bilin,bilin ki,bi kıza buna göre yaklaşın istiyorum.aslında var ya,bi kız ne ister sorusunun net yanıtı bunlarda gizli,valla bak.
şindi:
1.regl öncesi 1 hafta bu kısım moralman bi kızın çöktüğü evredir.canı hiç bişey istemez,hiç bi yere gitmeyi,eğlenmeyi.üstüne üstlük evde durmak da istemez,kitap okumak da,tv izlemek de.yani lan canım hiçbir şey istemiyo diye napıcağını şaşırma evresi budur.regl döneminin en tehlikeli evresidir.büyük kavgalar yaratmakta da üstüne yoktur.siz siz olun bu ara hiç bişekilde ciddi konuşmalar yapmayın.çünkü söz konusu insan,her türlü alınganlığa açıktır,söz yerindeyse,ergen duygusallığındadır.-ama sadece duygusallık,beyin aynı beyin,hormonlar engellese de beyne giden yolu!-bu ara bi çikolata neyim alırsın,ne bileyim bi çikolatalı pasta.en kötü kız bi halleye tav olcak hale gelir.çok yer,ne bulursa yer,canı sürekli bişey çeker.en çok ilgi isteyen dönemdir,sevin onu,şefkat gösterin.
2.regl sırası ilk 2 gün bu kısım da, kzıın ağzına sıçtığı evredir.cam açın der,kapayın üşüdüm der.tanımlayamayacağımız ağrılar çeker.o duygusallığı bi nebze aşmıştır.bu sıra bi kızın gönlünü çalabileceğiniz şeyler, karın bölgesine konulabilen ısınmış bir laptop,sıcak su torbası ve ağrı kesicidir.
3.regl sırası son 2 gün bu evre de daha bi rahatlamış evredir.ağrılar geçmiştir,duygusallık da normal seviyeye dönmüştür.bu dönemde bi kız ilgi isterse karın ağrısı numarasını güzel çeker.ha yok umrunda değilse,rahatlamaya geçmiştir zaten.
4.2 regl arası bayram hali. söylenecek söz yoktur.mistir,candır.vallahi ben şuan yazarken bile 1.maddeden gerilip 4te rahatladım,öyle diyim.bi sevgilinin,bi kız arkadaşın en fiyakalı dönemidir.gezer tozar,son günlere doğru bi o 1.maddeye dönüyoruz lan korkusu yaşar ama,her şey güzeldir de bu arada.naber desen mutlu olur,ilgiye ihtiyaç diğer insanlar seviyesindedir.en sevdiği yemeyi birlikte yiyerek,ya da içerek güzel vakit geçir,yeter.

işte böyle dostlar.bi kızın melankoli takılması,dengesizliği,çevre olaylara çok kafa yorması,durduk yere alınması,bu döneme ait özelliklerdir.hayır yani,çok denk geliyorum, bi şunu istiyo bi bunu istiyo napıcağımı şaşırdım yok 5 dk önce bişey diyo 5 dk sonra vazgeçiyo çok dengesiz filan napıcam ben cümlelerini.sebebini biliyosun artık,çikolata al,öp,şefkat göster geçer.valla bak.yüzyıllık soruna da cevap bu.
bi kız için, ilkokul dönemim,ortaokul dönemim,lise,üniversite yoktur.en temel dönemler bunlardır ve hayat bu dönemler üzerinden ilerler.alın size en bilimsel yazım da bu lan.bizzat tecrubeyle sabit hem de..
kolay gelsin.


görselleri çok önce çakmıştım,şuan bulamadım nerden aldığımı.
bida olmıcak,özür dilerim hocam.

4 yorum:

  1. o birinciyle ikinci madde varya ölüm ölüm.
    resmen sınanıyoruz.

    YanıtlaSil
  2. erkeklerin de bunu yaşaması gerektiğini düşünüyorum,ve bunun bencillik olmadığını empatiye giden yol olduğunu:)

    YanıtlaSil
  3. ben de istiyorum onların da sıcakta bu çileyi çekmelerini. bencillikse de bencillik boşver :D

    YanıtlaSil
  4. aynen aynen.bi ağda bi bu.insanların birbirlerini anlaması için lazım olan şeyler.valla.

    YanıtlaSil