23 Eylül 2010 Perşembe

imgelemge

bugün bu sözleri yazmak istedim eşek gibi etkiliyo şarkı zaten orası kaçınılmaz seni de etkilesin al.
öncelikle şu videodan beni kessin biri,ben de her izleyişimde kendime olan güvenimi kaybetmeyim.
( http://www.facevizyon.net/11737/Sakin-Eksik_Sarki_iF__Ankara_Live_%5BHQ%5D.html )
ayrıca konserlerde bu kadar sakin de durmam yani şarkıyı ilk kez dinlemiştim bi geçmişimiz olmaması kaynaklı yüksek muhtemel.yazmasaydım beni görmicektiniz bile belki ama olsun ben her halimi görün istiyorum bu da en mal olanı.
bu da sözleri.
çok güzel lö.


çal felek günüm senin!
al geçir bildiğin gibi.
bezdirmedi hayat beni oysa ,yarı iletkenim
biraz içim dışımda...

sonra bir kalp buldum
benimkini ona koydum
yorulmadım, düşünce tutmaktan
ama sarılmadım canıma estikçe!

bir şekilde bu aşkı içimde halledemiyorum..
seninle başladım, elimden gelmiyor bitiremiyorum
sözlerim bitince gözlerinde tütünce
bildiğimiz o dille bülbüllere dönüyorum :)

yıhyıh.
sözleri copy paste yabtım yanlış yoktur zannımca.
böyle mutlu ederken yavaştan ağzına ıçan bi şarkı ben diyim.
aa ne güzel filan olup bitince böhühühü durumu yani.
görsel de saklıfestten.
he ya,benim o kız:p
öpürüm.

2 yorum:

  1. yaaamur güncesini söölüyodu :) videoyu senden aldıydım, of ilk beraber konserimizdi meğersem lan o :)

    YanıtlaSil
  2. he ya,farkında değildik.
    gerçim arkadan yirmiğüüüüüüüüüüç diye bağırdığını biliyorum,o bağıranın sen olduğunu sonmradan öğrensem de:p ivit yağmur güncesiydi,şuan da tam o çalıyo,hoş tesadüfler:)

    YanıtlaSil