24 Eylül 2010 Cuma

bugün 10 numara korku filmi olurdu.

''şimdi 2 saat bişey yemiyosun '' dediğinde acıktım,
''bugün sadece sıvı tüketiyosun'' dediğinde de canım eşek gibi beyti istedi.
1 dk bi yiyip geliyim diyemiceğime göre,seve seve çekildi o 20lik yani.
şiştim ben de.obez bi kızın yüzü kadar bi yüze sahibim,üstelik sağ üst olduğu için hacmim de sağa kaymış durumda.
yamuk yumuk bi şey oldum yani:)
okul filan hak getire tabi,çok gidiyomuşum gibi,yine gitmedim.
sonunda bitti ama 20(yazıyla yirmi)likler :p
Ankaradan imge bildirdi.
tüm yamukluğumla öperim.

dipnot: başlığa kime göre,neye göre? sorusunu sorarsanız alcağınız yanıt her gün film izleyen adama taş çıkarır.valla bak,izlemiyoruz diye düdütten bi şeyi abartmadım yani.haydin.
dipnot2: http://www.zaplat.com/video/saglik_videolari/122716/20___lik_Di%C5%9F_Ameliyat%C4%B1G%C3%B6m%C3%BCl%C3%BC_Di%C5%9F alın len.çok eğlenceli,ayrıca burda 4dk da normalde öyle değil.tırt.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder