13 Eylül 2010 Pazartesi

aptal değilsiniz.

öncelikle.
referandum zırvalarından sıkılanlar,okumayın bu yazıyı.
artık bi bok demeye,bi bok düşünmeye gerek yok en azından,bilincindeyim.
ama şu ''2 çift laf'' vardır ya,-öyle diyelim.

aptal değilsiniz.
aptalız.
okuma alışkanlığını tivitırdan kazanmış gençler ve ne olduğunu bilmeden oy veren insanlar toplanınca,sinirimiz bozuluyor hadli hadsiz.
güzel kardeşim.evet de,hayır de,evetin yanlışını anlat,hayırın yanlışını anlat ama hayır diyosan evete,evet diyosan hayır diyene aptal deme diyolar,yargılama,ötesinde yaftalama.a gerizekalı kardeşim,biraz oku di mi ? bi geçmişlere bak,bi amaçlara bak.yukarıda ne yazdım,aptal değilsin-iz.beynin var belki bazı bazı lazım olan sana.a benim canım  kardeşim,sen bu adamı bu kadar mı saf,bu kadar mı temiz kirlenmemiş duygularla seviyosun,o yaptı doğrudur diyosun?akpye oy vermedin tamam eyvalla,ama şunu da söyleyip durma partiye oy vermedik bıdı bıdı,bana değiştirilen maddelerde çok söz sahibi olabilmiş-olabilinmiş-gibi.hani bu kadar mı göremiyosun?bu adam dedim ya,tayyip değil o,kılıçdaroğlu değil o,bi başkası değil o.sen,onun yargıya adamlarını oturttuğunda o adamın her dediğine he diyeceğini hiç mi bilemedin?tayyip zaten götümüze girdi,valla ondan değil benim kastım.yani kuş tüyü ''ülkemize çok iyi olcak bıdı bıdı''lı güzelim maddelerin yerine getirilceğine bile inandın öyle mi?çünkü o senin önüne ''kadınlara ayrıcalık öhöm öhöm'' yazarken,sen bu ayrıcalıkları madde madde görmeden imzalayıverdin di mi? bilemedin ki o sözleşmenin altı boş,adam yapıcak sana bi güzellik,sonra 10 madde bağırttırcak seni,hiç mi gelmedi aklına.neyse.

canım tatilcilerim.
aranızda bu yazıyı okuyacak olanlar da var,üstteki hitaba cuk oturan.size kızdım lan! 1 orda 1 burda derken,kaç oldunuz biliyo musunuz hı?nedir yani,deniz kaçmıyo da,geleceğin alınıyo elinden lan.
siktiret.
size benden nacizhane bi tavsiye.fethiyeye gidin.bikaç yıla kalmaz,kalan topraklarımız da gider zaten,gidememiş olursunuz,üzülürüm bak.

dur,abartma diyenler.
gözlerinizden apayrı öpüyorum.
abartmayın siz,
hatta,bişey olmayacak bize,ülke kurtuluyo hop hop da sevinin var ya,size de neyse.


boykotçular
bi an evetçileri geçiceğinizi sandımdı,ama siz de yemeğe tuzdan başka bi işe yaramadınız,
belliydi zaten..

neyse.benim 2 çift laf çok oldu.aptal değilsiniz,sadece aptal yerine konduğunuzu gerçekten göremeyecek kadar iyi niyetlisiniz.-daha iyi niyetli bi tanım bulamadım!-
bu son lafım da belli kesim dışına.o kesim de bende kalsın.
onlar mutlu çünkü,tayyip kafasında üçyüzbeşyüzdeler.
ayrı ayrı teşekkür ederim ben.
iranlaştıramadıklarımızdanmısınız olsun o da artık.
dağılın.


not:görsel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder