10 Haziran 2010 Perşembe

brave

9.sınavı atlatmış olmanın verdiği sıkıntı ve muhasebeden ff le kalmanın haklı gururuyla,en baba dersim olan makroya çalışma sevincim kırılmış oluyor.
hayır yani,güya makroya çalışırım diye çok dinlemek istediğim bi grubun (harç
adı da.)konserine gitmedimdi de,tüm gün ikizler erkeğimle muhabbet edip(yo aslında 6-7 kişi vardık,neyse ) eve gelip kitaptan bi yarı daha bitirip,müziğe giriştim ki,yazık oldu aslen.fotokopi parasına bi yemek yerdik en azından,huh ?

O değil de,bildiğin şaka maka akşam oturmalarımızın,geyiklerimizin,ciddi ciddi tartışma konularında paslaşmalarımızın bittiği gündür yarın.aynı anda yeni bi hayata başladığım gün olduğu üzre yine mal bi çelişkili haldeyim.şu noktada bile üzülüp sevilmek arasında savruluyorum.mika dinleyip mutlu olurken yenilik adına,bizim şarkıları açınca da,ah ulan diyorum.

Şimdi alışmışsın herifleri her gün görmeye,mervenin her gün hayata küsmesine,can ve büşbülün elele hallerine,yiğitin derse girmedim diye kızmalarına(hemen hemen her gün olduğundan ciddi bi alışkanlık söz konusu.),mert'le şarkılarımızı dinleyip ah ulan demeye,Denizle siyasete,Nihanın gülen gözlerine,kötü olcak.

Vakti zamanında,-büşra ve can hariç hepimizin derdi aynıydı tam o ara-,bu ve bu şarkıyı dinleyip önce üzülüp sonra geçicek diyip avutmalarımız gerçekten sonuç verdi ki,şu an o şarkılarda sadece aklıma ikizim geliyo o kadar.


nasıl özelsiniz lan.
nasıl özledim.
duygusallaştım lanet.sanki okul bitti bi daha görüşmicez filan.


bu arada gelen mırmır : n'oluyo ne bu şarkılar hayırdır sınav mı açıklandı?
im : haha yani bu kadar mı bakış açısı farkı olur.
mırmır : neyin var yavrucuğum.
im : yürüyüşe çıkalım mı biraz hava alırım
mırmır: makro kötü geçerse havanı alırsın.
im : avare oldum serseri oldum terk-i diyarda zaalim,senin Allahın yok muuğ ?
mırmır: iyi çalışmalar tatlım 1 saat sonra eşofmanlarımla hazır bekliyo olcam.
im : gudbaay may lavıır.
öyle böyle işte.
bi mırmır kalıyo her akşam olm.
ötesi BOŞ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder