9 Mayıs 2010 Pazar

baba


Bunu sana yazıyorum.gün anneler günü,yazmak için bugünü seçmemin de bi anlamı yok evet,gün,içimden senin geldiğin gün.ya da şöyle diyelim daha net,içinden geldiğin günlerden sadece bir gün.
Ne yazıcağımı dahi bilmezken,öyle içimden taştın yazmak istedim.dünden sonra,bebeğe sevgiyle bakınca filan,neden bilmem,küçük bi çocuk edasında kıskandım sadece.
zaten bu aralar bi kaybetme korkusu var da,en çok sende oldu yine.ondandır 'bitanem' demen ve saçlarımı öpmen için bugün yarım saatte bi sarılmam.
dinlediğim şarkıdan çaktım bunu da ama,sadece senin aşkın avutuyo beni.gerçekten.ve şuan hissettiklerim her hangi yakın bi zamanda başıma gelirse,ötesi için yazılcak kelime kalmaz bana.
bu kadar.
ve böyle bir yazıyı bitirmenin yolu,
aniden
susmaktır.
demiş
c.b.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder