6 Nisan 2010 Salı

over my head


Ters giden şeyler üstüste gelir felsefesine dayanarak sığındığım alanlara huzursuz kelimeler ekliyorum bugün.yavaş yavaş kaybolurken her şey 'hep ....''(nasıl doldurursan artık)cümlecikleri altında,son günlerin benim adıma favorisi olan eylemi,istemesem de seçiyorum.
Zıt badireler insanı olgunlaştırır nasihatları gölgesinde,olgunlaşma dönemlerinin neden zamana yayılmayıp 1 hafta içinde canımdan can aldığını anlamıyorum ben.kalbimin ortalama 450 km ötede attığı anları geçip kalbimi yanına aldığın gün,gelecek sene adına gülümsetebilen planların bugünkü fırtınayla uçması olası sonuç değildi düşündüğüm.yoktu planda,yoktu bu kadar kısa zamanda.
Ama ta 13 gün önce söylemiştim ben,bugün hava farklı bi mavi diye.
Geçen gün ve saatlerden sonra,bugün de hava aynı mavilikte..
Urgan düşündüğün iplerin,ipek olması acıtıyor insanın canını en çok ama.
o değil de,canım beyti bile istemiyo gerisini sen düşün blog.
öyle ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder