13 Nisan 2010 Salı

Carassius Auratus:Korna



Her insanın beklenti içerisinde olması tecrubeyle sabitken,ben sana gel bunu yapma diyorum.

Hayır tamam bak biliyorum,bunu ben de yapıyorum,ister istemez hem de,her ayak sesinde,her gölgede,gerekirse her mailde.bi yandan diyorum,beklentisiz insan,beklenti duyulmayan hayat ne işe yarar ama,düşüncelerini tadilata alıp beklemeyi öğrenmelisin zaman zaman.beklentisiz beklemeyi hem de.
Bulunduğun konum ve ortamdan keyif almayı öğrendiğinde içinde bi şeyler sönmüşse de,diğerleri gibi olmaya başlayacaksın.her insan umut topu olarak doğar,küçükken verilen şekere sevinir,büyüdükçe çeşit çeşit şekerler arasında daha yenisini bekler hale gelir.dalıp gitmemeyi öğreneceksin,her daldığında kendini toparlayabilmeyi.umut ve yaşama sevinci diyeceksin,en önemli varlıklarım benim.
kaplumbağalarımın 1m olan camdan yuvalarını tırmanmaya çalışmalarını örnek alacaksın,hep ayakların kayacak,ama hafızan Korna'nınki kadar az olacak..


kocaman bir dipnot:Korna bir balık olup henüz miniciktir.akvaryumuna yeni yeni alışmaya çalışırken,büyük balık Biber tarafından yenilecektir.tamam,sırf kafiye olsun diye bunu yazmayacağım :p Biber ve korna sadece sevgili balıklar-bi nevi çocuklar-(bkz:anne şefkatinden yoksun çocuklar)
öperim blog.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder