6 Mart 2010 Cumartesi

begone!

kişilerin anlama kabiliyetlerinin pek ilgili metafiziksel güçler tarafından ara sıra alınıp sonra yerine konduğunu düşünüyorum.aptal olmayan karakterlerin 50 kez söylememe rağmen inatla anlamamaları bu yüzden.evet.kendimi avutmuyorum.aptal değiller.

bak buradan da yazıyorum,sen de oku,ve sen de,onu çağır o da okusun,diğerlerine de söyleyin.


bi plan yapıldıysa-illaki 10 gün önceden yapılan planlar değil,anlık da olsa bunlar- son dakikada sakın değiştirmeyin.tamam.o planın olmama ihtimali varsa,baştan bi sorun çıkabilir gibi bi açık kapı bırakın.tam her şey tamamken,5 dk sonra evden çıkacakken ya işte bugün gitmesek,ne biliyim yeni uyandım kbkma gibi sorumsuz cümleler kullanmayın bana da.bence yani.sonrasındaki istemsiz tepkilerim canını sıkabilir,canını sıkabilirim,çok kızıyorum buna bak en çok kızdığım şey bu, bil ki canını sıkarım.o kadar.

biraz huzur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder