18 Aralık 2009 Cuma

situation

bugün mondros ateşkesinden daha önemli anlaşmalar yaptığımız, 7 ve 24.maddelerinden daha vurucu maddeler koyduğumuz,benimle ne alıp veremediği olduğunu bilmediğim yarime gitsin sesim.
duy beniii..
bloguma girip yazdığım yazıları değerlendirmek için 5 renk arasında değişen yıldızcıklarda 'oha bu kadar iğrenç bi yazı olmaz,sende yetenek yok be hacı niye yazıyosun ki ' cümlesini hissettiren kırmızı yıldıza basıp oyunu buna kullanıyosun ya,burdan sana ne demeliyim bilmiyorum .

blogunu okumayan sevgili modunu geçtik,okuyup hiçbirini beğenmeyen,ne güzel yazıyosun diyip gaz vermek yerine,yazdığın yazılara destek vermiyorum laaan demeden bunu hissettiren sevgili modundayız ya,sonumuz hayrolsun.amin.

ne yapçağımı düşünüp durdum bugün de.
nitekim bu pranga herşeye engel oluyo olm!
durup durup aklıma geliyo.
neyse ne .


aynı şarkıyı 8.kez dinlediğimden olsa gerek,yasemori hatununun güzel nolur nolur diyişi beynimi bulandırmaya başladı.
evet,kapattım şarkıyı,ama hala kafamın içinde biri nolur nolur diye bağrınıyo ya,başka şarkı açtım.

msndeki o hatuna uyuz oldum ya,sildim artık dayanamıciim.
sürekli bi depresif nickler,öldür beni parçala beni yeter ki sevgini esirgeme halleri filan,bana bile bay geldi.

yeter bu kadar.
asabiyim bugün.
höperim blog.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder