22 Aralık 2009 Salı

paranoid

evimde,masaüstümün bok götürdüğü yerde,pijamalarımla,ışıksız odamla yeniden buluşmak,paha biçilemez.
harbi bak.

kolam,gofretim,ve zeytinlerimle mutluyum.
hafiften müzik esiyo,etraf karanlık ve blogum.
ah babacığım,bilseniz ne mes'udum..


1 2 3 5 10 12 17 ..23 .evet
tam olarak 23 zeytin çekirdeği var burda ve yine kendimi aşmışım.
23 mü?
uğurlu numaram len.
yine mi tesadüf?
tamam abartma.
nolcak yani 23 çekirdek çıktıysa hemen tesadüf filan diyip karıştırıyosun olayları.
paranoyak mısın ne?!

evet paranoyağım.
bunu pek yakınımdakiler iyi bilir kanımca.

neyse.
erolcan mı?
ne alaka olm ?
bu aralar ne garip isimler duymaya başladım lan.
erolcan ocan bucan şucan.
zebercetten daha kötü isimlerle karşı karşıyayım .bakalım.

anne kokulu yarimi özledim.
elini.
bi de atkısını.

öpme beni blog,sevgilim öptü,öyle kalsın bu gece.
iyi geceler.


bir dipnoting:32zeytin 6 bardak kola,3 gofret.
oha.
evet
çaktırma :)=

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder