26 Aralık 2009 Cumartesi

remove application

şimdi ben son diye düşündümdü de,yok olm blog benim elim kolum olmuş.

yıllardır biriktirdiğim,şimdi dışa vurma isteği hissettiğim durum da şudur ki,
forum sitelerinde şarkı başlığının altında şarkı sözü yazmak,acilen bit,öl.

şimdi gördüm de,tam cuk örnek ,istersen al ;

www.sakinfan.com
konu:edepsiz komedya
x adlı üyenin cevabı: seni sorana her yanımmmm deriiiimm..

hadi canım?
35454 yıllık şarkının,hepimizin içine işlemiş sözlerini bi kez daha yazıp bizi aydınlattığın için teşekkür etmeliyiz sanırsam?!
zamanında yapmış olsam da ben de,şuan bi kızıyorum ki sorma.
sadece onlara değil,valla kendime de,ne saçmalık.
niye bu kadar çok taktım dersin?

neyse.
üstümde negatiflik duradursun,hepsi kardeşimin suçudur bu da bilinsin.
ve sen sen ol,sakın sabah 5:42de yatmış bi kızı,sabahın 9 unda kafasına su dökerek uyandırma.
benden sana tavsiye.
sakın hem de.
sonra 3 kat aşağıdan bile duyulan,kulaklarının zarını patlatabilecek desibele sahip bi küfürle karşılaşmak durumunda kalabilirsin.
kaldı ki onu da geçtim,hadi o senin sadece gülmene vesile oldu diyelim,daha sonra da - bugün benim yaptığım gibin - kahvaltı esnasında mobbingle karşılaşabilirsin,bu da aklının bi köşesinde dursun.

bkz:



daha çok söyleyecek sözüm var da şu 2 günde birikmiş,zaman sorunuyla ilgili olaraktan,biraz sonraya atmam gerek.

kızgınım blog.
nasıl uyanırsam öyle gidiyo gün,biliyosun da,
nasıl sakinleşirim dersin?

1 yorum:

  1. senin blogunu bırakmanı mümkün görmüyordum kısa bi süre geçmeden geri döndün :)

    YanıtlaSil