6 Kasım 2009 Cuma

mastırkart



bugün niye başlarken bu kadar zorlandım bilmiyorum.
1saattir açık burası da bi yazamadım..

güzel gün.
harika hatta!

okula gittim,bahçede oturuyoruz derken bişey oldu.
kalkalım derken bi şey daha oldu.
burgera gittik ki,
asıl 'bi şey' orda oldu.
bana bişeyler oldu.

menü aldık,şöyle bi sipariş veriş şekli:
big king xxxxxxl işte king boy olsun en büyüğünden,cola buzsuz olsun lütfen,yanına 12 tane berbekü sos.
hatun : kişi başı 3 tane verebiliyoruz üzgünüm.
(tabi bu noktada deneyim konuşturdum az)
-biliyorum,15 kişi geldik,onlar için de alıyorum.
dedim.
aslında biraz abartıp 15.3=45 tane filan alabilirdim ama,yuh dedim.
kararında bıraktım 12 tane aldım.
1ini yedim,birini gökhana verdim.kalır 11. yaklaşık 4 gün idare eder demek bu da.
şuan da yiyorum ki,ooh mis.
barbekülerken bloglamayı nasıl özlemişim.....
fotoğrafa bak.anaum.


günün geri kalan kısmı,göbüto 2,karıkocacım çikom bitanem merve,allouzhan üçlüsüyle,saçmalama üzerine denemeler yapmakla geçti.


gökhanın 1 kez de gülerken fotoğrafının olmasını istedik,fotoğrafta gördüğünüz üzre bardakta denemeler yaptık,merveyle evli olduğumuzu kanıtladık (yanlış anlamaya açık bi cümle farkındayım ama yok öyle değil.),fotoğraflarda ne kadar aptal,ciddi,kızgın bakabilceğimizi filan ölçtük.
işsiziz yaani.
öyleydik bugün.
tam bir armutsun hulan 2 adlı fotoğrafı bile çektik.
ama ama ama,mükemmeldi.
özellikle şuan internet dışı muhabbet edebilmek,
paha biçilemez.
geri kalan herşey için,
sponsor zekeriya.
mervem,öperim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder